rotteunger trondheim

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

rotteunger trondheim

Post by kikky »

jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste detta innlegge så jeg posta det her jeg :wink:

på dyrebutikken på solsiden kjøpesenteret er det rotteunger for salgs, jeg mener de ikke kan være mer enn 4 uker, nærmere 3, men dama mener de er 1 1/2 måned... de har ikke mammaen sin hos seg også er dem så små, så hvis noen hadde hatt lyst til å ta en prat med ho dama der, så hadde det vært fin :wink: skulle gjerne gjort det sjøl, men er litt pysette av meg også er jo ikke jeg voksen så å høre på meg hadda a nok ikke gjort :(

de er black hodded+ en cinnamon(en gutt) hodded, det er et ganske stort kull, skulle så gjerne tatt med meg noen hjem, men jeg er bare i trondheim for høst ferien, så jeg har ingen mulighet :(

ville bare si i fra så kansje det var noen her inne som kunne hjelpe de
søte små:(
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

ëller hvis det er noen som har lyst på rotteunger lenger nede så skal jeg ta toget ned fra trondheim til oslo på søndag :wink: de er utrolig søte og små, det var også et parr som var black berkshire, alle topp øre og har standard pels :wink:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Julia
Hamstrer mat
Posts: 330
Joined: 19 Feb 2005, 19:19
Location: Trondheim

Post by Julia »

Vet ikke om det egentlig er lov å skrive det jeg skriver nå, men jeg oppfordrer til boikott av denne butikken. De selger rotteunger og mus som reptilfôr, og håndterer dyra på en uforsvarlig måte. Anbefaler folk å ha alenerotter, og jeg har heller ikke noe til overs for måten de andre dyra er stuet sammen i bittesmå bur uten tilsyn. Unger kan herje som de vil med dyra uten at betjeningen bryr seg. :cry:

Nemesis
Tisser i køyene
Posts: 580
Joined: 08 Sep 2004, 17:05
Location: Trondheim

Post by Nemesis »

Har også vært irritert på dem mange ganger. Rottene går på stø og damen smiler bare blidt og sier "jada, jada, vi er klar over det". Men skjer det noe??? Dritt-butikk.

Det må da være lov å klage på navngitte dyrebutikker på forumet??? Det finnes jo ingen sanksjoner som kan brukes mot dem, utover at de kan få et dårlig rykte.

(Må si at Silver og Rattus kommer derfra, og jeg kunner ikke vært mer fornøyd med dem, det er noen ansatte der som har avla dem frem)
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

ho dama hadde avla dem fram sjøl, de virker firske å fine, noen kommer ut å henger på buret når du snakker rolig til dem... jeg er bare svak for små bebbisrotter, skulle tatt dem alle med hjem med en gang :( de var så små, bitte små :(
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Julia
Hamstrer mat
Posts: 330
Joined: 19 Feb 2005, 19:19
Location: Trondheim

Post by Julia »

Det er nettopp det vi må motstå - å kjøpe små søte nurk fra dyrebutikker som driver på en kritikkverdig måte. Om etterspørselen er der, vil varen også komme. Dessverre. (med mindre det er snakk om utstyr fra Ferplast-katalogen, såklart :roll: )

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

ja, vet det... skulle ønske de tok mer hensyn til dyra :( noen av marsvina og kaninene hadde ganske bra, passe store bur med store hus å bo i.... men ellers var det ikke så veldig bra der :( hvorfor vil ikke noen mennesker høre :?:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Det har vært snakk om butikken og dama før. Hun mente visst at 4 uker nesten begynte å bli gammelt og at hun ville ha dem så unge som mulig. Derfor bør INGEN kjøpe rotter der...
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Samme opplevelsen med den butikken her også.. Dama solgte minirottebebiser, og da jeg kommenterte alder og boforhold ble dama tverr og sur... Er ikke innom der lenger jeg! :evil:
Mvh Ida S. Eggen

Locked