MSN-spam, IKKE send den mailen!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

MSN-spam, IKKE send den mailen!

Post by Heidi »

Hvertfall ikke til meg! ;)

Nå har jeg fått ganske mange mailer om at vi må betale for msn fra 1. november og at hvis du sender mail til 18 stk vil "msn-duden din bli blå". Ikke send sånne mailer videre! Msn kommer ikke til å koste noe, og msn vet forøvrig heller ikke hvor mange mailer du sender!

Vær litt kritiske når sånne massemailer (spam) dukker opp. Ikke send ting videre i hytt og pine uten først å sjekke om det er snakk om reelle ting. Det er fryktelig irriterende!

*Dagens sinna-Heidi-utbrudd* :smack:

Himi-Zoo
Hamstrer mat
Posts: 398
Joined: 30 Sep 2005, 00:49

Post by Himi-Zoo »

Hehe, den var rellatert til meg også... jeg gadd ikke og sjekke om dette var tilfelle, regnet heller ikke med at dette var tilfelle, en man vet aldri.
Pleier heller ikke og sende "kjedebrev" heller, får det selv, men tror ikke på de greiene der. Eneste grunnen til at jeg i såfall sender slikt videre, er pga tsunami ofre etc, er en støtte jeg vil sende vidre.

Igjen beklager jeg ;)

Ha en fin Søndag
:afro: :afro:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Jeg har også fått mange sånne mail. Vennligst slutt! Eller ta vekk mitt navn fra lista deres! :wink:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Sletta den mailen med en gang jeg. Når det ikke er fra selve hotmailstaben så er det jo ikke sant. Sånne kjedemailer er så irriterende!

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

det er litt irriterende med sånna kjede-mail ja, men det er noen som er skikkelig søte da :P
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Locked