Minerotter
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Minerotter
Noen som fikk med seg søndagens artikkel i VG? Det stod om et helt kobbel afrikanske pungrotter som har blitt trent opp til å lete frem miner mot betaling i form av mat. Vanlige rotter var visstnok ikke egnede til dette, fordi de ikke taklet å jobbe sammen med artsfrender.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Forklaringen var som følger:
Derfor valgte de tilslutt afrikanske pungrotter.En gruppe rotter skulle trykke på knapper i et laboratorium, en annen gruppe skulle snuse seg fram til teposer fylt med TNT i åpent lende. Men rottene de hadde valgt, fløy i strupen på hverandre, de nektet kort og godt å jobbe sammen med andre i samme territorium...
En god venn av meg jobber i et firma som jobber som minerydding.
han var å besøkte det firma som trente rotter til det,de bruker faktisk ville rotter som de tar fra de er små og trener de opp.
rottene er mye lettere og biligere enn hunder å trene opp.
eneste negative var et de ikke stoppet rett foran minen som hunder og satt å ventet til de fikk noe godt,rottene løper tilbake for å få mat, de hadde ikke greid å få de til å sitte stille.
han var å besøkte det firma som trente rotter til det,de bruker faktisk ville rotter som de tar fra de er små og trener de opp.
rottene er mye lettere og biligere enn hunder å trene opp.
eneste negative var et de ikke stoppet rett foran minen som hunder og satt å ventet til de fikk noe godt,rottene løper tilbake for å få mat, de hadde ikke greid å få de til å sitte stille.
-
- Gammelrotte
Det kan jeg godt skjønne...Hvis jeg fant en mine, hadde jeg også løpt min vei. "Fort! Innkassere belønning før minen går av!" tenker rottene og piler avgårde.eneste negative var et de ikke stoppet rett foran minen som hunder og satt å ventet til de fikk noe godt,rottene løper tilbake for å få mat, de hadde ikke greid å få de til å sitte stille.