Medlemmer?
Moderator: Moderatorer
Medlemmer?
For å komme til nettbutikken, står det at jeg må skrive inn medlemsnummer. Antar at dette er noe jeg får når jeg registrerer meg på NTF? Litt info?
A være bruker av forumet er ikke det samme som å være medlem av NTF. Du blir ikke automatisk meldt inn i NTF selv om du registrerer deg som bruker av NTFs forum. Vi har valgt å la forumet være åpent for alle, ikke bare NTFs medlemmer.
Vil du bli medlem av NTF koster det 100 kr pr kalenderår (det vil si at medlemskapet gjelder fra 1. januar til 31. desember). På siden som Julia linker til kan du melde deg inn, men du blir ikke registrert som medlem før vi har mottatt medlemskontingenten.
Medlemsfordelene inkluderer bl.a. tilgang til nettbutikken og mulighet for å kjøpe Beekay-strø og RM1/RM3 rottefor, deltagelse på Rottefest og utstillinger, redusert pris på rottekalenderen, og ikke minst medlemsbladet GNAG hjem i postkassen 4 ganger i året.
Vil du bli medlem av NTF koster det 100 kr pr kalenderår (det vil si at medlemskapet gjelder fra 1. januar til 31. desember). På siden som Julia linker til kan du melde deg inn, men du blir ikke registrert som medlem før vi har mottatt medlemskontingenten.
Medlemsfordelene inkluderer bl.a. tilgang til nettbutikken og mulighet for å kjøpe Beekay-strø og RM1/RM3 rottefor, deltagelse på Rottefest og utstillinger, redusert pris på rottekalenderen, og ikke minst medlemsbladet GNAG hjem i postkassen 4 ganger i året.
:)
hvor lang tid pleier det gå fra man betaler medlemskontingent til man blir registrert som medlem? 

Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
-
- Gammelrotte
Det avhenger av det store, stygge, tohodede Byråkratitrollet. Det første hodet registrerer at kontingenten er betalt og av hvem, for så å sende beskjeden videre til det andre hodet. Jeg er det første hodet( kassereren), sekretæren det andre (uten å sammenligne sekretær Eirin med et troll, naturligvis.) 

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
hihi, oki, men da venter jeg i spenning på at det tohodete trollet blir ferdig!
forresten, går det an å bytte adresse senere? hihi! for akkurat nå går jeg på skole, og skal fortsette her til mai, men etter det skal jeg hjem igjen, og til høsten skal jeg kanskje flytte til Bergen.. 

Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
-
- Gammelrotte
Det går nok bra; bare send en pm med den nye adressen til Eirin.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com