Ufyselig underholdning

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte

Ufyselig underholdning

Post by § RatGirl § »

Kom tilfeldigvis over denne igår kveld. Fikk helt sjokk. :shock: Er det mulig!? Hun damen må jo være helt klin kokos i toppen! :-x Stakkars små babyene :( Morsom underholdning ja.....

Videoen egner seg ikke for alle.

*Link slettet av admin*

Så også tilfeldigvis på Fear Factor her om dagen... En av øvelsene de skulle gjøre var å bare bruke munnen og hente døderotter fra et bord, løpe bort til en bom og prøve å treffe en stor bøtte. På bordet lå det mange rotter, i flere forskjellige varianter. De lignet helt på de jeg har i buret og det ble filmet nærbilder av de små føttene som to opp i luften, snutene og tennene, hele rotta osv.
Jeg syntes det er kvalmt at slikt brukes til underholdning, selv om rottene er døde. Hva hvis det hadde vært døde kaniner eller noe slikt?

Iallfall, dagens underholdning går noen ganger alt for langt! :evil:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Ok, jeg vet at du linker her fordi du ble provosert, ikke fordi du syntes dette var stilig, men jeg håper du synes det er ok at jeg fjerner linken. Dette er ikke underholdning, og det er hvertfall ikke noe vi vil ha på NTFs forum.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Fysj.. hørtes ikke bra ut ... Enkelte mennesker er helt skrudde i huet :-x

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Heidi wrote:Ok, jeg vet at du linker her fordi du ble provosert, ikke fordi du syntes dette var stilig, men jeg håper du synes det er ok at jeg fjerner linken. Dette er ikke underholdning, og det er hvertfall ikke noe vi vil ha på NTFs forum.
Fant fort ut at jeg ikke skulle ha lagt den ut, men internett streiket rett etter at innlegget var lagt ut, så håpet egentlig på at noen fjernet det. :oops: Ble bare så provosert at jeg ikke tenkte lengre :oops:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Hehe, den er grei ;)

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Nettet er fullt av dritt, det finnes mange syke mennesker. Jeg blir så opprørt av slike ting at jeg velger å lukke øyne og ører. Ser nesten ikke nyhetene engang :oops:
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Cavum

Post by Cavum »

Verden er syk....
Er ikke mye vi kan gjøre med det egentlig....

Locked