Jeg skal få meg to hannrotter om ikke så lenge og kunne trenge litt hjelp til navne forslag Tenkte kanskje å kalle den ene Lancelot men trenger litt hjelp til det andre navnet, eller bedre forslag
Siden du nevner Lancelot; hva med King Arthur, Merlin eller noen av Arthurs riddere (som Sir Lancelot jo var)? Engelsk mytologi er sikkert et morsomt tema.
Vi har gitt rottene våre navn etter personlighet, derav de ikke så fryktelig fancy navnene. Det tar litt tid å bli kjent med dem, men det er som om de forteller oss selv hva de vil hete (når tiden er inne).
sant det...mine blei i utgangspunktet "døpd" Josefine og Lille Rosin....men Josefine er nå "tjukka" og av og til "rotta" Veldig glad i mat, så hun må pases litt på...Og hun andre Lille Rosin er nå "vesla" lita og uskyldig! men navne forslag...syntes mange av trav hesta har mange fancy navn....
vi får to han rotter nå vi også, de skal hete Amandus som betyr verdt å elske og Felix som betyr helldig, vi syntes det var passe navn på to skjønne små rollinger