Jeg sitter her å tenker, 2 dager før selve julekvelden..
Jeg tenker på det siste halvåret som har gått.. så mange som har blitt mistet og så mange som har kommet...
Jeg sitter å tenker på en av mine beste venner, som var helt spesiell.. Hun var ikke bare en rotte, hun var spesiell...
På en måte så var hun Favoritten min..
Spørsmålet er.. Var det galt av meg å ha henne som "favoritten" , eller "øyestenen" ?
jeg forsømmte ikke de andre eller noe.. det var liksom hun som var det store "S'et"..... Får liksom litt dårlig samvittighet osv ...
Det å ha favoritter ...
Moderator: Moderatorer
Synes ikke det er galt å ha en favoritt, jeg..
Jeg har min favoritt... Hun er min øyensten, og hun betyr masse for meg..
Jeg forsømmer heller ingen av mine - Så jeg skjønner deg veldig godt.
Nira er den som er snill, og kan finne på mye sprell og som har ett glimt i øyet..
Siva er den som alltid er hyper, og som liker å finne på fantestreker som gjør "mamma" litt irritert og oppgitt.. Og Vesla er den som ser så "uskyldig" ut.
Men som mobber de som er større en seg og den som får bråk.. Hmmm..
Men Nira er mitt store S..
Så ikke noe farlig å ha sine favoritter..
:nissesmil:
God jul...
Jeg har min favoritt... Hun er min øyensten, og hun betyr masse for meg..
Jeg forsømmer heller ingen av mine - Så jeg skjønner deg veldig godt.

Nira er den som er snill, og kan finne på mye sprell og som har ett glimt i øyet..
Siva er den som alltid er hyper, og som liker å finne på fantestreker som gjør "mamma" litt irritert og oppgitt.. Og Vesla er den som ser så "uskyldig" ut.
Men som mobber de som er større en seg og den som får bråk.. Hmmm..
Men Nira er mitt store S..
Så ikke noe farlig å ha sine favoritter..
:nissesmil:
God jul...
Vesla mi er tungt savnet! har henne godt i hjertet mitt!!! Synn jeg ikke har ordentlige bilder av henne, men har alle gode minner og masse bilder i hodet. Nå da jeg ser på Tjukka, ser jeg Vesla! Hun var utrolig vanskelig å miste, sørger over henne enda...Vesla var noe eget, vi adde en unik kontakt!!
Savner deg Vesla, Hvil i fred! :rottehode: Vi skal møtes igjenn
Savner deg Vesla, Hvil i fred! :rottehode: Vi skal møtes igjenn
-
- Markeringsbehov
Forstår det også svært godt, jeg hadde selv en "favoritt"; Xerxes' Neo. Savner selvfølgelig alle rottene mine, men det stikker litt ekstra med tanke på ham.
Håper bare noen kan gi ham et godt og endelig hjem, det er ganske vondt å sitte hjelpesløs her oppe i nord og gruble på det der...
Tror nok de fleste har en liten favoritt, selv om vi alle bedyrer at det er litt "galt" å ha det
Betyr jo ikke nødvendigvis at man forsømmer de andre rottene av den grunn, jeg tror mer at enkelte dyr/mennesker har man så upåklagelig god kjemi med at de etterlater litt dypere spor enn andre.

Håper bare noen kan gi ham et godt og endelig hjem, det er ganske vondt å sitte hjelpesløs her oppe i nord og gruble på det der...

Tror nok de fleste har en liten favoritt, selv om vi alle bedyrer at det er litt "galt" å ha det