Det skal jeg nok få til *gjør alt for at Neo skal få det fint videre i livet* (Selvfølgelig ville han hatt det fint hos Hedda og!) Når det blir er jeg usikker på..
Jeg bor jo rimelig nerme oslo da og jeg er jo litt hos rottegjengen, så det er en mulighet for at jeg kan ta med neo.. Viste forresten ikke at du skulle ta Neo til deg jeg rottegjengen Neo er jo bare skjønn da Kosleig da.. Nå blir det masse liv hos deg.
Hmm.. forvirra.. skal jeg hjelpe til med kjøring eller ikke? Jeg skal i bursdag på lørdags kveld. skjønner dere.. Gratulerer da rottegjengen Blir mye liv hos deg med masse bebiser også
ja, da er neo overbragt til sitt nye hjem! jeg hadde en oslotur på programmet uansett og hentet neo på nasjonalteateret stasjon fredag. han ble like godt med på kafebesøk rett etterpå. vi holdt en lav profil og mattilsynet dukket ikke opp, så det gikk fint. vennene mine er så vant til at jeg drasser rundt på nyinnkjøpt fisk eller et reisebur med et eller annet dyr oppi. etter kafebesøket (som bare varte i ti minutter) gikk ferden hjem til moss. det ble så sent at neo overnattet hos meg .
kosegutten til tante! neste kveld fikk jeg kontakt med de håpefulle nye eiere, han ble overbrakt sånn i ni-tiden og litt over tolv var jeg på vei hjem igjen, etter en noe lang rotteprat.
jeg har nå fått tittelen "tante lakris" der i huset. hyggelig!