Navn igjen :P

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked

Hva skal min lille pew jente hete?

Snowflake
2
6%
Snowflake
2
6%
Snow
1
3%
Snow
1
3%
Angel
5
15%
Angel
5
15%
Melis
9
26%
Melis
9
26%

Total votes: 34

Mocka
Hamstrer mat

Navn igjen :P

Post by Mocka »

Hei hei!

Denne gangen har jeg en pew jente som trenger navn :) Hun er rolig og snill og hun var allerede ganske tam når jeg fikk henne igår (ennå et pluss i boka til den dyrebutikken :) ) jeg har iallefall noen navn som jeg vurderer :) Det første jeg tenkte på når jeg så henne var navnet Blenda, men det er opptatt av rottegjengen :P Men her er iallefall manga andre fine navn :D Tar gjerne imot andre forslag.. Ingen forslag er for dumme :D

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Snow.. eller Snø :akt: :)

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

eg syns melis va kjempe fint;)
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Maria
Klatrer på møblene

Melis

Post by Maria »

Image

Jeg er en litt gammel dame som heter Melis. Ville bare si at det navnet er det beste som har hendt meg. Også yoghurtdrops. Men hvis man heter Melis og går til dyrlegen og dyrlegen kommer og roper "Da kan Melis komme inn!" så sier kanskje de andre på venterommet til hverandre "Hihi, håper det ikke var eieren!" og dyrlegen sier "Ja, her kan jeg vel vente meg noe hvitt" t.o.m. før den har sett deg, ja sånne ting må man være forberedt på hvis man heter Melis.

Hilsen Melis
Maria H.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Likte Angel jeg :) Hadde en Pew gutt som egentlig het det, før jeg byttet navn :lol: ... syns det passet best til en jente :wink:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Mocka
Hamstrer mat

Re: Melis

Post by Mocka »

Maria wrote:Image

Jeg er en litt gammel dame som heter Melis. Ville bare si at det navnet er det beste som har hendt meg. Også yoghurtdrops. Men hvis man heter Melis og går til dyrlegen og dyrlegen kommer og roper "Da kan Melis komme inn!" så sier kanskje de andre på venterommet til hverandre "Hihi, håper det ikke var eieren!" og dyrlegen sier "Ja, her kan jeg vel vente meg noe hvitt" t.o.m. før den har sett deg, ja sånne ting må man være forberedt på hvis man heter Melis.

Hilsen Melis
He he :) Kanskje hun skal hete Melissa men kalles melis :)

Locked