skriv innlegg på hvilken farge rottene deres har.

Moderator: Moderatorer
ja det var det jeg reagerte på også at jjeg ikke kunne stemme mer en en ting, tenkte på det nåe jeg lagde avstemmningen men fant ikke ut åssen jeg justerte detJulia wrote:Går det an med flervalgs-avstemning? Dvs, at man kan krysse av flere ting - mange har jo flere forskjellige avtegninger i sin flokk![]()
Jeg skal kanskje ikke stemme, men kan fortelle hva jeg hadde:
Hooded, capped, self, eubk og banded husky. Farger: Champagne, pew, black, engelsk mink og agouti. Toppøret, glattpelset, rex og dumbo.
Min favoritt er og blir agouti eubk eller black self glatthåret toppøret, da :sol: (Og det har jeg dessverre aldri hatt)
Så om tjukka er lys i fargen og Lille My er mørk i fargen er det bare selve avtegningene jeg skal se på?!Hedda wrote:Jeg syns Lille My ser ut som en banded husky ogsåFint_Lite wrote:Tjukka er Banded Husky, Tutta er European Berkshire (tror jeg..)Lille My er jeg usikker på....RotteGjengen sa det til meg en gang, men husker ikke.......
Huskier fader når de blir eldre, så til å begynne med er de helt fargesterke, men med tiden vil de få flere og flere hvite hår blant de fargede, og vil derfor se lysere ut. Så hun er en black banded husky.Fint_Lite wrote: Så om tjukka er lys i fargen og Lille My er mørk i fargen er det bare selve avtegningene jeg skal se på?!