arrrg

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Mocka
Hamstrer mat

arrrg

Post by Mocka »

Jeg blir så provosert!! Jeg var innom en durebutikk idag og der så jeg 3 nydelige hanrotter. Det hang en lapp utenfor buret der det sto informasjon om rotter. Der sto det så mye som at rotter blir kjønnsmodne i en alder av 90-110 dager :evil: Jeg ble kjempe provosert og snakket med han som jobba i butikken, men han ga f***... han sa bare at han ikke viste noe om det og fortsatte med det han dreiv med. Har sett at de har hatt hun og hanrotter sammen der før, men jeg er ikke den som gjør så mye ut av meg. Denne gangen ble jeg sinna! utrolig at de ikke har fått klager på gravide rotter. Nå må de som jobber og ikke minst de som driver dyrebutikker begynne å interessere seg for det de selger.. Iallefall lære bort riktig informasjon til de som skal kjøpe dyr der!

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Du kan alltids sende mail til kjeden selv og opplyse mattilsynet kanskje! da har du i alle fall prøvd noe!
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

sender en mail til butikken nå. håper at de tar det på alvor!

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Ja, det er det! Skriv hva du har fått som informasjon og hvordan den ansatte blåste vekk det du sa, legg frem all fakta du har om rotter gjerne linker til det du sier å....forklar at de lærer sine kunder feil og gal info blir spred ut...Det er jo butikken som skal lære opp nye dyre-eiere, gamle for den sak skyld å! Og ja, man blir så provosert!!
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Da er den sendt :) Gir de en uke på å svare før jeg sebder til mattilsynet.

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

hmm.. mailen ble kanskje litt vel krass, men sånn er det når man provoserer meg etter at jeg har hatt en lang dag på jobb i barnehagen :P

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

det er så irriterende hvor mange dyrebutikker som ikke vet noen ting om dyrene de har det. vi må bare snakke til alle de butikkene vi kommer over så kansje vi kanbidra til at hvertfall noen blir bedre.

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

for husk på det, jo flinkere vi er til å si i fra om noe er galt jo større mulighet er det for at butikken/kjeden forandrer på rutiner...butikkene er avhengige av oss som kunder og de er avhengige av å være konkurransedyktige for å klare et hardt og tøft marked....Så klager til butikkene er med på å skape de bedre....
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Jeg har fortsatt ikke fått noe svar.. Hvis jeg får bilen i hellga så skal jeg dra dit igjen for å se. Hvis ikke de har gjort noe med det blir jeg skikkelig sinna
:twisted:

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Jøss! At en liten blond jente på 160 kan få til så mye er helt utrolig :P Jeg gikk innom dyrebutikken i dag og så på buret der det hadde vært rotter. Der var det nå en splitter ny lapp hvor det sto at rottene ble kjønsmodne i en alder av 30-45 dager :) Nerme nok iallefall :) Det var også bilder av et sånt jentetegn på buret, så det er helt klart at de har tenkt til å skille rottene i fremtiden :D fornøyd med meg selv nå ;)

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

:thu: Så bra! :D

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

flink jente! :thu:
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

:)

Post by Hoyst_87 »

bra at noen tar ansvar ihvertfall! :) og bra at noen folk faktisk hører etter, tilslutt! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

jepp da. Når man tror man har banka vett i huet på dyrebutikken kommer jeg inn der og ser 4 nyyydelige blur rotter. Siden det ikke står noe kjønn på buret får jeg mistanke og spør om å få se på de. Det viser seg å være 3 gutter og en jente :evil: Noe annet også er at det hørtes ut som de hadde lvi. Jeg er ingen ekspert på det, men det er ikke så vanskelig å ta feil av det da :( De var fra sverige.Han prøvde å prakke på med jenta, men kjæresten var med så da ble det ikke noe :P Jeg hadde så lyst til å ta med meg jenta og få henne frisk og rask :( Håper de får gode hjem som er villig til å gi de den behandlingen som evt trengs. Mulig jeg ikke hørte riktig siden det var mye bråk der, men jeg er ganske så sikker.

Henrik

Post by Henrik »

Av og til er det så man kan lure på hvorfor man jobber i en dyrebutikk eller faktisk eier en når man ikke vet nok om dyra eller rett og slett bare ikke bryr seg.. :evil:

Locked