Gårsdagens nyheter...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
KIB

Gårsdagens nyheter...

Post by KIB »

Det hender at jeg ramler inn i det filosofiske hjørnet sånn i skumringstimen, og dagen i dag var intet unntak... Satt på min vante plass i stua, kikket sløret inn i rotteburet og lot tankene vandre. Av en eller annen grunn så jeg for meg tidligere tider, sånn en stund før vannklosettet ble allemannseie. Da var det vanlig å "tre av" til den lille bua et stykke fra huset, hvor man slo seg til etter behov. Om man skulle bli sittende en stund var det vanlig å ta frem en av avisene o.l fra bunken som som regel var behendig plassert innen rekkevidde. Så fikk man med seg litt av gårsdagens nyheter, sånn når man alikevell satt der.

Hva kan man ikke fundere over? Sett i sammenheng med Bobbis do-vaner synes jeg at det blir litt morsomt. Hva gjør så han? Etter iherdig innsats fra hjemmets tobeinte er nå dokassa i nederste venstre hjørnet tatt flittig i bruk. Noen rutiner er nå godt innarbeidet, med følgende progresjon:

1 Bobbi kjenner at naturen kaller, det er mer enn et par dråper som må ut
2 Bobbi raser avgårde, det er NÅ det gjelder!
3 Med dokassa i sikte snur en liten rottekropp seg i fart, man rygger inn på plass
4 Skulle gjerne fortalt at det var nå Bob strakk seg ut etter en av gårsdagens aviser, men så avansert er han ikke (enda, hehe). Det han derimot gjør er å ta opp et passende emne fra dokassa for å ha noe å gnage på, sånn mens man alikevell sitter der. Og hva er dokassa fyllt med? Yesterdays news, hehe!

Mitt morshjerte svulmer!

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

hehe! :lol: han høres da ekstremt søt ut! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Locked