Hvorfor er du ikke medlem av NTF?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

§ RatGirl §
Gammelrotte

Hvorfor er du ikke medlem av NTF?

Post by § RatGirl § »

På forumet er det per idag 421 registrerte brukere og det er litt over 100 medlemmer i NTF, altså selve Norsk Tamrotteforening og ikke bare forumet.
Hvofor er ikke du medlem?

Ikke ment for å henge ut noen eller noe slikt, men kanskje ikke-medlemmer kan komme med noe interessant? Eller forslag til hva som kan gjøres for at de også blir medlem??

For de som vil vite mer om medlemskap, se her eller søk på medlem, medlemskap e.l på forumet :wink:

Selvfølgelig er jeg klar om at det er langt fra alle 421 som er aktive på forumet, men jeg håper at det er iallfall noen ikke-medlemmer her som vil svare :)

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

hihi, jeg venter bare på medlemsnr og sånt, har betalt! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Cavum&absentia

student :-)

Post by Cavum&absentia »

pengene fosser ikke akkurat inn her :-)
Men snart er jeg med i gjengen!

Anette
Hamstrer mat

Post by Anette »

Jeg har bare glemt det..... :oops: :oops: :oops:
Men jeg skal betale i løpet av helgen :wink:

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

for øyeblikket er jeg blakk som en kjærkerotte. har hatt skikkelig dårlig råd i over et år nå og det tar på... men jeg er ikke i tvil om at jeg skal melde meg inn når jeg får råd. jeg meldte meg inn i en akvarieklubb når jeg ble interessert i fisker. det har jeg ikke angret på! jeg har lært masse om riktig fiskehold. blir det samme med rotter og alle andre dyr, man gjør seg selv og dyra en tjeneste ved å skaffe seg kunnskap fra det rette miljøet. ingen tvil om det!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

For ca. 2 uker siden skrev jeg den der kupongen på nettsiden.
Jeg har ikke anelse når regningen kommer..

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Blipp-bloppen til nettbanken min døde rett over nyttår, og banken er ufattelig treige med å sende ny...men jeg var medlem i fjor, og håper å få rota meg til å betale 2006-kontigenten snart! :D

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Altså, altså, skynd jer at betal. Selv jeg er medlem :bravo: :bravo: :bravo:
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Jeg brukte nettopp 2400kr i vetrinærutgifter, nrk lisensen kom igår, venter fortsatt på lånet fra lånekassen. Jeg skal melde meg inn så snart jeg får råd, det er ikke fett å være student!! :roll:
Last edited by SJOKOLADE on 27 Jan 2006, 21:10, edited 1 time in total.

SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Lurer på hvor utrykket blakk som en kirkerotte stammer fra...??! :D

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

hehe, ja, si det..? må vel være at kirken/presten hadde lite penger, eller at de var gjerrige, og at rottene der ikke hadde NOE å spise, eller at det ikke fantes rotter der pga mangel på mat, og at derfor ble det en ironisk kommentar..? at hvis en rotta hadde bodd der hadde den ikke kunnet overlevd, liksom? :P hm.. men vet ikke!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

SJOKOLADE wrote:Jeg brukte nettopp 2400kr i vetrinærutgifter, nrk lisensen kom igår, venter fortsatt på lånet fra lånekassen. Jeg skal melde meg inn så snart jeg får råd, det er ikke fett å være student!! :roll:
hehe, vet hvordan du har det.. får låne penger av mamma til reise for å hente de to nye tilskuddene til familien.. :P

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Det burde kanskje hete "Blakk som en NTF-rotte"? *endevender lommene*
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Roger&Ingrid wrote:Det burde kanskje hete "Blakk som en NTF-rotte"? *endevender lommene*
:lol: :lol: :lol: :lol:
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Først, jeg er ikke skikkelig student enda og lever i beste velgående med stipend, har mer penger å bruke enn jeg noen gang har hatt før 8) Så jeg har vel egentlig ikke særlig peiling.

Men, er 100/150,- mye å betale for et helt år??! Vet ikke om en eneste klubb/forening som tar så lite egentlig.. Hvis det virkelig er det, så tror jeg at jeg skal spare penger til jeg blir student.. :o

Locked