GNAG-01/06 sendes ut som b-blad i morgen, torsdag 09.02.06 (strengt tatt i dag, hvis man følger klokken).
Siden dette er årets første nummer og store deler av styret er nytt av året, har det tatt tid å oppdatere medlemslisten. Vi er ennå ikke ferdige med det.
De av dere som får GNAG med håndskrevet adresse, er registrert med innbetalt medlemsavgift for 2006, men har havnet utenfor medlemslisten foreløpig. Det skal vi gjøre noe med, bare ha litt mer tålmodighet med oss.
Vennligst gi beskjed til meg på pm eller mail (
imwhesjedal@hotmail.com) dersom ett eller flere av disse punktene slår til:
- Du har ikke mottatt GNAG innen to uker etter utsendelse (senest 23.02.06).
- Bladet har blitt sendt til feil adresse.
- Bladet har blitt adressert til feil person i husstanden eller inneholder vesentlige feil i medlemmets/medlemmenes navn.
For ordens skyld gjentar jeg at
en må være medlem i NTF for å motta medlemsbladet GNAG. Medlemsskap oppnås kun ved å betale inn medlemskontingent for det gjeldende kalenderåret til NTF.
Man blir ikke automatisk medlem av NTF ved å registrere seg som bruker av forumet.
Håper denne utgaven av bladet faller i smak; gi gjerne tilbakemelding på utskriftskvalitet/kopikvalitet til meg eller Nemesis på pm, men vær forberedt på at det ikke blir glossy fargekvalitet på denne utgaven heller.
Ingrid Teskjekjerring