GNAG-1 2006 er snart i farta! *oppdatert 09.02.06*

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Roger&Ingrid
Gammelrotte

GNAG-1 2006 er snart i farta! *oppdatert 09.02.06*

Post by Roger&Ingrid »

Ikke medlem i NTF ennå? Løp i nettbanken og betal, betal, betal medlemskontingenten! (Ingrid befaler: betal medlemskontingent)

For dere som er medlemmer: Jeg har smuglest kommende nummer av GNAG (rykende fersk fra skriveren), og DET ER MYE Å GLEDE SEG TIL!!

Regner med å starte utsending over helgen, så hold øye med postkassa! :spise:
Last edited by Roger&Ingrid on 09 Feb 2006, 02:24, edited 1 time in total.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

:bravo: Gleder meg!! :spise:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

For de av dere som ennå ikke har betalt medlemskontingent til NTF:

GNAG vil bli sendt ut i begynnelsen av neste uke, vi baserer oss på medlemslisten per den dagen bladet sendes ut. De som evt. betaler senere, vil få bladet litt senere også. Brukere av forumet blir ikke automatisk medlemmer av NTF og GNAG er et medlemsblad, altså må de som ønsker å motta GNAG betale inn 100,- (pluss evt. bidrag til Helsefondet for de som ønsker det) til kontonummer 1644.24.36855 (merket NTF v/Ingrid Hesjedal) snarest. DETTE VIL DERE IKKE GÅ GLIPP AV! :les: :thu: :bravo:

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

jeg har betalt for lenge siden, men har ennå ikke fått noe medlemsnr el n sånt.. :P
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Det kommer nok etterhvert, vi sender ut i henhold til listen over innbetalinger og de registreres før medlemsnummer sendes ut. Alle innbetalinger utført til og med 01.02.06 er registrert av meg og det er jeg som sitter på GNAG-postsekken. :spise:

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

uki duki! :D
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Får jeg å GNAG nå?..har betalt for snart 4 uker siden men ikke fått noe tilbake meding :hm:
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Jeg betalte før nyttår, men har ennå ikke fått noe :P

Maggot

Post by Maggot »

Jeg regner med at dere får min betaling i løpet av morgendagen, så er det fremdeles mulighet for at jeg kan få den tilsendt?

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Ja, det går bra, ingen skarpe kanter her. :wink:

Ingrid fleksibel

Maggot

Post by Maggot »

Flotters! :D

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

eg betalt 2 eller 1 januar og då kom nummere etter 1 eller 2 dager;)
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Eli Andrea wrote:eg betalt 2 eller 1 januar og då kom nummere etter 1 eller 2 dager;)
heldig du! jeg betalte rundt 15.januar, har fremdeles ikke fått!
*mase, mase*

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

GNAG-01/06 sendes ut som b-blad i morgen, torsdag 09.02.06 (strengt tatt i dag, hvis man følger klokken).

Siden dette er årets første nummer og store deler av styret er nytt av året, har det tatt tid å oppdatere medlemslisten. Vi er ennå ikke ferdige med det.De av dere som får GNAG med håndskrevet adresse, er registrert med innbetalt medlemsavgift for 2006, men har havnet utenfor medlemslisten foreløpig. Det skal vi gjøre noe med, bare ha litt mer tålmodighet med oss. :wink:

Vennligst gi beskjed til meg på pm eller mail (imwhesjedal@hotmail.com) dersom ett eller flere av disse punktene slår til:
- Du har ikke mottatt GNAG innen to uker etter utsendelse (senest 23.02.06).
- Bladet har blitt sendt til feil adresse.
- Bladet har blitt adressert til feil person i husstanden eller inneholder vesentlige feil i medlemmets/medlemmenes navn.

For ordens skyld gjentar jeg at en må være medlem i NTF for å motta medlemsbladet GNAG. Medlemsskap oppnås kun ved å betale inn medlemskontingent for det gjeldende kalenderåret til NTF. Man blir ikke automatisk medlem av NTF ved å registrere seg som bruker av forumet.

Håper denne utgaven av bladet faller i smak; gi gjerne tilbakemelding på utskriftskvalitet/kopikvalitet til meg eller Nemesis på pm, men vær forberedt på at det ikke blir glossy fargekvalitet på denne utgaven heller. :wink:

Ingrid Teskjekjerring

Locked