Innmelding

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Idamb

Innmelding

Post by Idamb »

Hei! jeg har meldt meg inn i ntf, jeg har også betalt for en stund siden, men ikke fått noe medlemsnummer. Skulle gjerne kjøpt rm1 så fort som mulig, men da må jeg jo få dette nummeret. Hvor lang tid tar det før man får det??

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

samme her. trenger rm1 ;) Jeg batalte før nyttår og har ennå ikke fått, så smør deg med tolmodighet :lol: Vi kan jo ikke regne med at de som ordner med detta ikke har annet å gjøre liksom. Det kommer sikkert :)

Idamb

Post by Idamb »

Mocka wrote:samme her. trenger rm1 ;) Jeg batalte før nyttår og har ennå ikke fått, så smør deg med tolmodighet :lol: Vi kan jo ikke regne med at de som ordner med detta ikke har annet å gjøre liksom. Det kommer sikkert :)
neida, skal ikke klage, men vi trenger mat..hehe :D

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Send en liten mail til:
ntf@tamrotter.com
så ordner det seg nok. :wink:
Anita

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

har sendt og da fikk jeg beskjed om å sende til eirin.sva@chello.no.. Det har jeg også gjort. Er over en uke siden tror jeg.

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Den siste er vel til nettbutikken, og den første for medlemskap oa, kanskje? Men det er nå hun som har styring på begge adressene, da.
Du får purre hvis sulten river! :spise:
Anita

Idamb

Post by Idamb »

Jeg har sendt mail til ntf, men får ikke noe svar :| trenger mat! hehe

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Dere må nok være litt tålmodige når dere sender oss mail, vi jobber jo med dette på fritiden vår, så dere kan dessverre ikke forvente å få svar med det samme. Hører dere ikke noe på en uke eller to er det lov å mase litt, da. Send isåfall en ny mail, eller direkte til leder eller andre i styret. Vi gjør så godt vi kan!

Locked