bare en liten avstemmning

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked

hva slags farge er søtest/finest på en rotte?

Poll ended at 29 Mar 2006, 21:21

Black
6
13%
Black
6
13%
Agouti
8
17%
Agouti
8
17%
Blue
2
4%
Blue
2
4%
Mink
1
2%
Mink
1
2%
Champagne
6
13%
Champagne
6
13%

Total votes: 46

rotta

bare en liten avstemmning

Post by rotta »

bare en liten avstemmning :D

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

hmmmm, alle sammen! :D klarte ikke bestemme meg! :P

:D
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

rotta

Post by rotta »

jeg vet! alle er såååå søte og fine! hehe.. :lol:

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Jeg stemte agouti :D Har ikke erfaringer/hatt rotter med blue, mink eller champagne så jeg kjenner ikke fargen mer enn fra bilder og enkelte treff. Vanskelig å bestemme seg, men det er noe med agoutifargen som er så fint! :D

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Kan egentlig ikke bestemme meg. Har alltid hatt en finger på agouti siden det er rottas mest naturlige farge..Og vet av erfaring at utseendet er det som teller minste på en rotte. Det som er viktig er helsa og temperamentet.. Heller en snill agouti enn en klikka blue f.eks

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Jeg kan egentligt bedst lide amber, men da den ikke var med i afstemningen, måtte jeg jo tage til takke med champagne :lol:
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Agouti, helt klart! Jeg synes freshe farger passer best i akvarium, jeg :lol:

Himi-Zoo
Hamstrer mat

Post by Himi-Zoo »

Jeg synes alle er nydelige jeg, har selv i fargene black, champagne, blue, hvit, agouti og fawn :oops: :bravo: :oops:

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

stemte agouti og var overasket over den høye ratingen denne fargen fikk! fikk min første agouti i dag, stolt mamma jaaaaaaahh! velkommen malawi! mira er ikke helt enig med meg ennå, men...

julia: med freshe farger i akvarium så mener du vel for guds skyld ikke sprøyta fisk??? ja, det finnes...liker fisker med naturlige farger best, da er det lettere å se om fisken har det bra (fisker viser sterkest farger når de har det kult. fisker som har fått kunstig farge i rompa eller er avlet med unormalt flashy farger kan ha trøbbel med kroppsspråket.)
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

*Hvisker* http://www.deathbydyeing.org/ Om farging av fisk.

Agouti er jo rottefargen! :bravo: Men det hadde vært kjedelig hvis det bare hadde vært den ene fargen, det må jeg innrømme. Deilig med litt variasjon i buret :rottehode:

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

ja ;) ellers hadde det jo våre vanskeli og sett forskjell:) spesielt vist du har mange som e helt like... vist ein e sjuk og du skal gje den medisin so sitte du der med 10 helt like rotte :geek:
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Hva, farging av fisk?? :shock: Vi mennesker er så sjuke at vi skulle hatt premie... Nei, med freshe farger mente jeg feks blå og oransj og slikt, jeg...altså farger som enkelte tropiske fisker har fra naturens side, så vidt jeg har forstått. Men som i mine øyne ser hakket mer unaturlig ut på en rotte, som fra naturens side er viltfarget. :)

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

*Flyttet til medlemmenes oppslagstavle*

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

hehe, jada, noen fisker og spesielt saltvannsfisker har veldig sterke farger, gul kirurg f. eks (ehm...kan ikke det latinske navnet, er ikke så inne i saltvannsfisk :oops: ). og ja, det hadde sett teit ut med en knall sitrongul rotte!

litt synd at det ikke går å stemme på to farger på en gang, liker black self også, jeg. og husky....mer tegning enn farge selvsagt. rainbow rats hadde vært et bra oppdretternavn for deg rottegjengen, hadde du ikke valgt noe annet fra før. det er jo fint med mange forskjellige farger!

mensåglemmerviikkeagoutidadere!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

drømmen min er en siamese............

Locked