Men han ene er mamma sin, siden hun falt så for han.
Og han andre er min.
Henta de i moss fredags-kvelde.
Problemet er da: De går ikke bra sammen, og han ferdiand har biti en del av øre-flippen til mr. big.. Og begge piper når vi skal ta de opp... Men ikke fullt så ille nå, som de var siden fredag.
Ferdinand, han er syk. Han er skeiv i hele hodet, og ser nesten ingenting, men plages ikke av det.... Men veldig kosen av seg og veldig kontaksøkende. Mest ovenfor mamma, siden han er hennes rotte-gutt.

Og mr big er litt aggresiv, han tror alt er mat når man stikker hånda ned i buret og biter litt.. Han bet meg til blods to ganger, på fredag.
Men de er også veeeeldig stor, altfor store.. Dvs Feite...
mr big, passer til personligheten, siden han er så stor. Og han er sinnsykt lat... Må åpne hele buret for at han skal komme ut, og for å ta han ut.. Men han kommer ut av huset når vi prater med han og er nysskjerrig av seg. Disse rottene er veldig vakre.... Fant ut at de er banded husky.
Jentene mine er heeeeelt gale etter de, spesielt Nira og Siva, de må ut å hilse hele tida.. Men gutta bryr seg ikke om de.. Ferdinand ble irritert på Nira i går, siden hun snuste han på ballene hele tida, så han bare la seg på magan hennes... Siden de var ute sammen på kjøkkenbordet..
Under oppsyn.. Dessuten er gutta så feite at de vet ikke hvordan de gjør det heller

Hun er skikkelig vår-yr, og gir seg ikke.. Men hun er for gammel.
Selv om hun oppførr seg som en liten dritt-unge.. hihi...
Men hva er det for noe med ferdinand? Siden han er skeiv i hele hodet, og ser dårlig? Kan han ha betennelse ett eller annet sted? Han plages ikke av det..