Lite med planer for helgen?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Nemo
Alfatryne

Lite med planer for helgen?

Post by Nemo »

Ta deg en tur på kino, davel! :wink:

I dag har filmen vi har ventet lenge på endelig premiere. Så pakk sammen samboere, ektefeller, kjærester, barn, barnebarn, nevøer og nieser, oldebarn og rotter, og ta dere en skikkelig helaftens med "Svein og rotta".

Det kan garanteres mange fine klipp med elegante rotteherrer - og stemmer ryktene, dukker det opp en nydelig rottefrøken eller to også. Noe for enhver smak, med andre ord. :wink:
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Jeg drar på premiere nå! Gleder meg som en guud!! :bravo:
Mvh Ida&rottene

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Og for alle trøndere; det blir NTF-stand v/Nemesis og Roger&Ingrid (alias Unni og Ingrid) m/ rotter på Prinsen kino! :bravo:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Roger&Ingrid wrote:Og for alle trøndere; det blir NTF-stand v/Nemesis og Roger&Ingrid (alias Unni og Ingrid) m/ rotter på Prinsen kino! :bravo:
Når er denne? Har lyst til å ta meg en tur hvis jeg får tid :D

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Ja :bravo:

Sendt deg en meldig.

Vi står fra 12. 15 til ca. 15.00.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Har lyst til å ta meg en tur hvis jeg får tid
Ja! Være med og vise frem rottene og fortelle litt? Sludd, Tommeliten, My, Rim, Lyn, Toffa og Snorkfrøken kommer fra oss. Hvordan blir det med Rattus & Co, får Dumbo'n være med eller må han pent sitte hjemme og tvinne tommeltotter p.g.a. utspekulerthet? 8)

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Har ikke noen rotter å vise frem, men kan sikkert komme en tur likevel :)
Nemesis: Kom opp fra den nedsnødde hovedstaden i går kveld litt før skjema, etter endt audition. Så da krysses fingre og tær. Og btw, mobilen min er kaputt :(
Håper Silver og Rattus blir med :D

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Vil bare meddele at filmen var kjempesøt, men GUD for et oppstyr den vil lage! Hørte mitt i filmen av en liten jente som satt ved siden av meg: "Åh! Mamma! Kan ikke jeg få en rotte som kan sånne triks?" Moren hvisket tilbak: "Nei! Det er bare animerte filmtriks. Det er en datalagd rotte. Rotter er da ikke tamme."

Måtte le litt da ja! Noen av klippene var jo animerte, troor jeg, så iallefall uekte ut, men alt i alt var filmen morsom, spennende og min lillebror fikk mange gode planer for Pippin og Co i framtiden.. hehe, spennende!

Men så var det norsk hetterotte forening da? Vi skal vel ikke fundere på skifte navn vel? :geek: *joho, så morsomt*
Mvh Ida&rottene

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Da har foreningen, avdeling Hallset vært på sjarmoffensiv i Trondheim. Mange søte små fikk klappe og holde i rotter. Rattus og Tommeliten tok det hele med knusende ro, og la seg villig ned i alle sine armer. De andre fikk også masse oppmerksomhet, men hadde det litt mer travelt. Ingen rotter prøvde å hoppe på gulvet, det blir ingen ops-kull, og det ble så mye godbiter at kvoten for mars er brukt opp. Nå blir det RM1 og vann en stund fremover.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Og hjemme hos oss sover alle PR-kåte rotter søtt i burene sine etter å ha prøvesmakt på kjendislivet. :lol:

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Så gøy at alt ble bra! Håper på å se filmen etterhvert jeg også! :D Må jo reise til Bergen eller Voss for å få sett den.. :P

Apropos Bergen, var det noen stand der? :P
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

For min del ble det et lite *hupp!* idet halen til rotta blir tatt godt tak i og løftet opp.. :shock:

Var et par ting filmkritikeren i meg rykket litt til på, men det var en morsom film. Ungene i salen så ut til å like den - og mødrene som var med og. :lol: Absolutt en avslappende kosefilm.
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Nemo wrote:For min del ble det et lite *hupp!* idet halen til rotta blir tatt godt tak i og løftet opp.. :shock:

Var et par ting filmkritikeren i meg rykket litt til på, men det var en morsom film. Ungene i salen så ut til å like den - og mødrene som var med og. :lol: Absolutt en avslappende kosefilm.
Hihi :lol: Reagerte på akkurat det samme.. Hehe, slemme gutter det der ja..
Mvh Ida&rottene

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

"Filmen svein og rotta gjør hetterotter til det aller siste på kjæledyrfronten. Men rotter er sosiale dyr, og du må ha minst to av dem."
dette og mere til kan du lese om i Vårt Land som kom på lørdag 4. mars. en god artikkel som går over to hele sider. intervjuobjekt er Heidi Jacobsen Fadir på oslo zoosenter (buddy-kjeden).
det kommer tydelig frem av artikkelen at rotter ikke skal gå alene. men selv synes jeg at rottene i denne butikken står trangt (hamsterbur) og kommer inn veldig unge (fem uker når de kommer fra grossist, hvor unge er de da når de tas fra mor?). når det er sagt så er ikke dette uvanlig, det er vel heller normen i dyrebutikk. synes alt i alt det ver en god artikkel. den er skrevet av Øyvind Woie. løp, kjøp og les!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Jeg har hørt fra et menneske som driver dyrebutikk at rotter fra grossist ofte tas fra mor så snart de spiser selv. Jeg regner med at det betyr helt ned i 3 uker.
Julie

Locked