I dag ble Julie fryktelig SINT!!!!!!
Moderator: Moderatorer
-
- Stjeler søppel
I dag ble Julie fryktelig SINT!!!!!!
Jeg jobbet en del år i psykiatrien, men folk er jammen galere utenfor psykiatrien enn innenfor!!! I dag var jeg så sint at det var helt på grensen av det helsemessig forsvarlige.
Plutselig banket det på døra. Der ute stod ei dame med et lite reisebur med 4 magre rotter i. De tittet forskremt på meg.
"Disse er til deg" sier damen. "Hva!"sier jeg. Jo du profilerer deg jo på NTFs forum og må jo derfor regne med slikt, sier damen. "Jeg fant adressen din gjennom nettsiden din"
Uten å gå til håndgripeligheter prøvde jeg å få forklart dama at jeg godtar at jeg får private mailer, at folk ringer meg, og at jeg til de rareste tider svarer på rottespørsmål, men jeg gtar faktisk ikke immot tilfeldige rotter på døra.
"Ja, men hva skal jeg gjøre da?" sier hun. Det er da ikke min skyld at min datter har skaffet seg rotter bak min rygg." "MEn du anser det det altså sopm min skyld?" spurte jeg.
Ja, jeg skal spare dere for resten av samtalen. Den ble ikke bedre...
Men du der ute, om du leser dette; du må være behandlingstrengende!
Og til datteren hennes; rottene er nå trygt plassert hos et hyggelig menneske. Ikke sluppet ut i skogen bak vår låve som moren din truet meg med å gjøre!!!
Plutselig banket det på døra. Der ute stod ei dame med et lite reisebur med 4 magre rotter i. De tittet forskremt på meg.
"Disse er til deg" sier damen. "Hva!"sier jeg. Jo du profilerer deg jo på NTFs forum og må jo derfor regne med slikt, sier damen. "Jeg fant adressen din gjennom nettsiden din"
Uten å gå til håndgripeligheter prøvde jeg å få forklart dama at jeg godtar at jeg får private mailer, at folk ringer meg, og at jeg til de rareste tider svarer på rottespørsmål, men jeg gtar faktisk ikke immot tilfeldige rotter på døra.
"Ja, men hva skal jeg gjøre da?" sier hun. Det er da ikke min skyld at min datter har skaffet seg rotter bak min rygg." "MEn du anser det det altså sopm min skyld?" spurte jeg.
Ja, jeg skal spare dere for resten av samtalen. Den ble ikke bedre...
Men du der ute, om du leser dette; du må være behandlingstrengende!
Og til datteren hennes; rottene er nå trygt plassert hos et hyggelig menneske. Ikke sluppet ut i skogen bak vår låve som moren din truet meg med å gjøre!!!
-
- Stjeler søppel
-
- Stjeler søppel
Jo, jeg visste heldigvis om et menneske som hadde plass til noen ekstra. Jeg hadde ikke, og rent prinsipielt synes jeg det ville vært vanskelig å ta dem også. Det er noe med å la henne få løse problemet sitt på en så feil måte. I stede tvang jeg henne til å ringe til dette mennesket selv mens jeg stod og hørte på. :twisted: :twisted: :twisted: Slemme, slemme Julie
-
- Stjeler søppel

Æææh - prøv å se det positive i det; godt du var hjemme - ellers vet du hva du eller barna hadde funnet på trappa....i kulda...

Anita
Last edited by anita on 03 Mar 2006, 20:26, edited 1 time in total.
-
- Gammelrotte
At det går an!
Og at hun forsøker å holde deg ansvarlig for at datteren har skaffet rotter uten hennes samtykke...det er bare det mest håpløse jeg har hørt på lenge.
Til alle som bor hjemme hos foreldrene sine og vurderer å snikkjøpe rotter: Lær av dette skrekkeksemplet! Det er faktisk ikke alltid lettere å få tilgivelse enn tillatelse.
Enda godt at de fikk et nytt hjem, da! Dette kunne jo gått fryktelig galt for de små

Til alle som bor hjemme hos foreldrene sine og vurderer å snikkjøpe rotter: Lær av dette skrekkeksemplet! Det er faktisk ikke alltid lettere å få tilgivelse enn tillatelse.
Enda godt at de fikk et nytt hjem, da! Dette kunne jo gått fryktelig galt for de små

-
- Stjeler søppel
JA, det var fint det ordnet seg!
Og Anita, jeg er helt enig med deg, jeg ville ikke ha likt hva vi kunne ha funnet på trappa her om vi ikke hadde vært hjemme.
Men jeg ble faktisk så sint at jeg ikke helt har roet meg ned enda.
Det sies det skal være helsebringende med en utblåsning....tja, jeg tviler vel litt egentlig.....
mvh Julie
Og Anita, jeg er helt enig med deg, jeg ville ikke ha likt hva vi kunne ha funnet på trappa her om vi ikke hadde vært hjemme.
Men jeg ble faktisk så sint at jeg ikke helt har roet meg ned enda.

Det sies det skal være helsebringende med en utblåsning....tja, jeg tviler vel litt egentlig.....
mvh Julie
Man kan faktisk bli så sint at man brenner innvendig...anita wrote:Det er grunn til å tvile; jeg har hørt at man kan bli så sint at man sprekker - det er ikke bra....![]()
Anita
Etter hva jeg har hørt/lært..
Men hun rottedama skulle jeg likt å behandla på samme måte, den dyremisshandleren... KNURR!!!

-
- Stjeler søppel