I dag ble Julie fryktelig SINT!!!!!!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

I dag ble Julie fryktelig SINT!!!!!!

Post by Julie Erlandsen »

Jeg jobbet en del år i psykiatrien, men folk er jammen galere utenfor psykiatrien enn innenfor!!! I dag var jeg så sint at det var helt på grensen av det helsemessig forsvarlige.
Plutselig banket det på døra. Der ute stod ei dame med et lite reisebur med 4 magre rotter i. De tittet forskremt på meg.
"Disse er til deg" sier damen. "Hva!"sier jeg. Jo du profilerer deg jo på NTFs forum og må jo derfor regne med slikt, sier damen. "Jeg fant adressen din gjennom nettsiden din"
Uten å gå til håndgripeligheter prøvde jeg å få forklart dama at jeg godtar at jeg får private mailer, at folk ringer meg, og at jeg til de rareste tider svarer på rottespørsmål, men jeg gtar faktisk ikke immot tilfeldige rotter på døra.
"Ja, men hva skal jeg gjøre da?" sier hun. Det er da ikke min skyld at min datter har skaffet seg rotter bak min rygg." "MEn du anser det det altså sopm min skyld?" spurte jeg.
Ja, jeg skal spare dere for resten av samtalen. Den ble ikke bedre...

Men du der ute, om du leser dette; du må være behandlingstrengende!
Og til datteren hennes; rottene er nå trygt plassert hos et hyggelig menneske. Ikke sluppet ut i skogen bak vår låve som moren din truet meg med å gjøre!!!

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

- og jeg bryter vel kanskje forumreglene ved å kalle noen behandlingstrengende, men dette syntes jeg bare var ekstremt drøyt!
Julie

Sascha
Gnager på ledninger

Post by Sascha »

OMG! :shock:
Kan folk virkelig gjøre sånne ting? Også true med å sette de ut i dette været. Hun kunne jo gitt de til dyrebeskyttelsen i det minste,eller satt ut en annonse på Finn.no eller noe i stede for å holde på sånn. Men er veldig glad for at de stakkars små i det minste til slutt fikk et godt hjem da :)

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Jo, jeg visste heldigvis om et menneske som hadde plass til noen ekstra. Jeg hadde ikke, og rent prinsipielt synes jeg det ville vært vanskelig å ta dem også. Det er noe med å la henne få løse problemet sitt på en så feil måte. I stede tvang jeg henne til å ringe til dette mennesket selv mens jeg stod og hørte på. :twisted: :twisted: :twisted: Slemme, slemme Julie

Sascha
Gnager på ledninger

Post by Sascha »

Bra for henne!
Folk kan jo ikke forvente at selv om du er en rotte elsker at du skal dreiv å ta inn masse rotter fra folk som ikke vil ha de :twisted:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Nei, det kan de ikke! Tenk at man kan tenke seg å kjøre i en god del mil for å skulle droppe dem her.....sååå dypt kan man synke, men det skal liksom ikke være mulig å avlive.....!!!!! Da hører man stakkars dyr! Men true meg med å sette de ut i skogen, kan hun gjøre! :?: :?:
Julie

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

:shock: :shock: :shock:
Æææh - prøv å se det positive i det; godt du var hjemme - ellers vet du hva du eller barna hadde funnet på trappa....i kulda... :shock: For når de først gjør sånt, så gjør de sånt også - det er helt sikkert, og spesielt etter mange mil... :spy:
Anita
Last edited by anita on 03 Mar 2006, 20:26, edited 1 time in total.

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

:spy:

For noen mennesker!!! :evil:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

At det går an! :shock: Og at hun forsøker å holde deg ansvarlig for at datteren har skaffet rotter uten hennes samtykke...det er bare det mest håpløse jeg har hørt på lenge.

Til alle som bor hjemme hos foreldrene sine og vurderer å snikkjøpe rotter: Lær av dette skrekkeksemplet! Det er faktisk ikke alltid lettere å få tilgivelse enn tillatelse.
Enda godt at de fikk et nytt hjem, da! Dette kunne jo gått fryktelig galt for de små :(

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Enda godt at det gikk bra! Men, for et forferdelig menneske! Også å komme på DIN dør? Hvorfor ikke levere de tilbake der de er kjøpt, heller..? Rare, rare mennesker... :roll:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

JA, det var fint det ordnet seg!
Og Anita, jeg er helt enig med deg, jeg ville ikke ha likt hva vi kunne ha funnet på trappa her om vi ikke hadde vært hjemme.
Men jeg ble faktisk så sint at jeg ikke helt har roet meg ned enda. :lol:
Det sies det skal være helsebringende med en utblåsning....tja, jeg tviler vel litt egentlig.....
mvh Julie

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Det er grunn til å tvile; jeg har hørt at man kan bli så sint at man sprekker - det er ikke bra.... :shock:
Anita

Lillenill

Post by Lillenill »

anita wrote:Det er grunn til å tvile; jeg har hørt at man kan bli så sint at man sprekker - det er ikke bra.... :shock:
Anita
Man kan faktisk bli så sint at man brenner innvendig...
Etter hva jeg har hørt/lært..
Men hun rottedama skulle jeg likt å behandla på samme måte, den dyremisshandleren... KNURR!!!

:devil: :devil: :deivl:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Så sint at man sprekker........jo, det kan jo iallefall føles sånn! :lol: :lol:
Julie :shock: :lol: :shock: :lol:

Maggot

Post by Maggot »

Må si at jeg kjenner til endel sånne mennesker :/ ... Huff. Bra at alt endte godt (på en måte), i allefall...

Locked