Noen som trenger transport av rotter?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
LILO
Hamstrer mat

Noen som trenger transport av rotter?

Post by LILO »

Jeg og min samboer har kjøpt oss bil i oslo, og skal hente den i helga. Vi tar tog fra sandnes(like ved stavanger) på fredag, natt til lørdag, og er framme i oslo ved 7.30- tiden lørdag morgen. Vet ikke hvordan det er med rotter og tog, men vi skal kjøre hjem igjen, så den veien lar transport seg gjøre, hvertfall. Så hvis noen skal ha rotter mellom denne strekningen, kan dere bare ta kontakt :)

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Går fint med rotter på tog, bare så det er sagt! :) Skal alltid være dyrevogn på toget, bare å spørre om det! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Ellers så går det med en stor bag og reiseburet inni. Jeg reiste med to reisebur i en bag på fanget Stavanger-Oslo forrige vår, uten å reservere spesielle plasser. :ost:

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Man trenger forsåvidt ikke å reservere heller, det er bare å spørre konduktøren hvor dyrevognen er, og da får man som oftest plass der. Jeg har alltid reiseburene i en bag uansett, sånn at ikke rottene skal bli stressa. Og på bussen har jeg dem i en bag på fanget og sitter lengst bak. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Det var disse hannene til Tas, da - det er ikke noen her i østlandsområdet som ville kunne tenke seg noen unike skogrotter, vel?
Anita

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

*Flyttet til medlemmenes oppslagstavle og låst*

Locked