har dei som sende ut for liksom ein dag i veka dåke sende?? eg har bestilt rottemat no og no har eg berre denn maten som er i matskåla i gjenn(ikkje maasse) eg bestilte på mandag so eg lure på korti maten kjem..
??
Rm1
Moderator: Moderatorer
-
- Markeringsbehov
Rm1
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
-
- Gammelrotte
Vi gjør dette på frivillig basis, men vi prøver så godt vi kan å få tid til foreningsting så ofte vi kan.
Ting tar litt tid, en må påregne et par uker fra bestilling til varene kommer. Nettbutikkinnehaver Eirin har litt av en jobb med å dra med seg 12,5 kg RM1 på Posten.
Forøvrig hadde det vært fint om alle henvendelser angående medlemsting kunne bli sendt på mail til ntf@tamrotter.com. På den måten er det lettere å få raskt svar.
(PS: Jeg stenger denne tråden siden det ikke er nødvendig at andre enn nettbutikk-Eirin og kasserer-jeg svarer. :ost: )

Forøvrig hadde det vært fint om alle henvendelser angående medlemsting kunne bli sendt på mail til ntf@tamrotter.com. På den måten er det lettere å få raskt svar.
(PS: Jeg stenger denne tråden siden det ikke er nødvendig at andre enn nettbutikk-Eirin og kasserer-jeg svarer. :ost: )
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com