dette har ingen ting med rotter å gjøre men siden jeg har mange venner her inne så ville jeg gjerne fortelle dette her. vis du synes det er veldig feil heidi så slett det, jeg har full forståelse for det.
det jeg vil fortelle er at jeg og Eivind skal gifte oss (elexia som han heter her inne) vi har vært sammen i 5 år og forlovet i 2år så det er jo ingen stor overraskelse. men det er stort for oss!!
Nemesis wrote:Si at rottene er brudepiker/svenner så er det jo relatert! GRATULERER!
vi satt og tullet med det, om at buret deres skulle stå der pyntet med blomster eller at at de skulle sitte i buketten til brudepikene. da hadde det blitt mye oppstyr fra alle de som er redde for rotter
anita wrote:
Sukker-rotter rundt bruderparet på kaken, istedetfor marsipanroser?
Anita
det var en kjempe ide. kansje jeg skal si det til konditoren som skal lege kakene? at jeg vil ha rotter, katter og en hund som pynt rundt brudeparet, og på de andre kakene. det må jo bli bra.......
Hehe, da kommer det til å bli et skikkelig stilig bryllup! Det gjør det sikkert uansett da, men enda stiligere! Dersom det blir utradisjonell rottepynt på kaken, får vi se bilder da?
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
Gratulerer så mye til dere begge! Jeg er jo selv nygift, så bryllupstråder ser jeg såklart mellom fingrene med! Kan jo benytte sjansen til å vise noen bilder av noen av kakene våre, da, så får du kanskje ideer til noe morsomt. Vi hadde ikke rotter på, men noe annet som mange forbinder meg med - pingviner!