Ett lite spørsmål

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
sun_rise

Ett lite spørsmål

Post by sun_rise »

Sorry at jeg skriver dette her, men det ar ingen andre steder å skrive dette.

Jeg lurer litt på hvorfor det er slik at man bare kan betale for hvert kalender år og hvorfor ikke for ett år fra datoen man betaler?
Jeg må si at en student som meg er det litt lusent på kontoen for tiden, men jeg vil så gjerne bli ordentelig medlem.
Men så har jeg et lite forslag, hva om man kan redusere betalingen som medlem jo lengre inn i året man kommer.
Men jeg kommer til å vente de siste åtte månedene slik at jeg kan betale meg inn for et helt år, og ikke for åtte måneder for halv pris, og dette synes jeg er litt lenge.

Mvh

Miriam og de søte forhåpningsfulle små.

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Vel, ta en titt på dette regnestykket:

100 kroner : 12 måneder = ca. 8 kroner og 33 øre per måned (avrundet). Utgjør virkelig denne summen så mye at det koster oss medlemmer? Hvis jeg skal tolke antallet medlemmer som melder seg inn i løpet av kalenderåret; nei, overhodet ikke. Nye medlemmer får ettersendt utgavene av GNAG for det året de melder seg inn, uansett når på året de velger å bli medlemmer. Det er ærlig talt ikke noe stort beløp heller (i øyeblikkets nød, kanskje, men når en tenker på at det er et helt år det er snakk om, synes jeg ikke det).

PS: Før nye medlemmer begynner å sende pm'er til meg med spørsmål om hvor tidligere utgaver av GNAG har blitt av: Jeg er gravid i 7. måned med diverse svangerskapsplager, derav forsinkelsen. Beklager, jeg sender dem sammen med neste utgave av GNAG. :rottehode:

Ingrid
- framtung kasserer og GNAG-utsender m/dårlig rygg, kynnere og hodet fullt av pollen :smack:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked