Camilla Øs kull

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Newt

Camilla Øs kull

Post by Newt »

Hei!

Jeg er bare nysgjerrig på hvordan det går med de andre rottene fra Camilla Øs kull. Håper det er ok at jeg legger inn denne her, selv om den strengt tatt vel passer bedre på "oppslagstavla"..

Afrodite/Buffy døde som kjent i desember, etter en luftveisinfeksjon og grå stær. Søsteren Antiope/Karate har vært med oss til nå, og har akkurat blitt to år! Helsen begynner å skrante for henne også dessverre. Dvs, enn så lenge er hun frisk og rask, selv om hun er alene har hun rotteselskap nesten daglig, det bor nemlig en liten tamrotte hos jenta over gangen.. :) Dessverre har hun fått en kul som dyrlegen mente var kreft, men den er foreløpig så liten at vi skal se an litt.

Når Karate kom til oss så hun sånn ut:
Image
Som dere ser på bildet klarte hun ikke å holde seg i ro, og det klarer hun ikke nå heller, med mindre det vanker noe godt:

Image

Image

Hvordan går det med dere andre?

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

denne hører hjemme under medlemmenes oppslagstavle, derfor har jeg flyttet den hit.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Camilla Ø
Stjeler søppel

Post by Camilla Ø »

Hei,

Godt å høre at Karate har det bra :D Artemis, som bor hos oss, har det også bra. Hun har sluppet unna luftveisinfeksjoner og lever fremdeles i beste velgående. Desverre døde mamma Ariadne for ikke så lenge siden, men tante Lyce lever fremdeles.

Jeg har ikke hatt kontakt med eierne siden rett før jul, så jeg er også interessert i å høre hvordan det går med de som fremdeles lever.

Locked