Trenger rottepass i julen

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Masja

Trenger rottepass i julen

Post by Masja »

Ja, så nærmer det seg juleferie igjen, og rottene trenger noen som kan ta seg av dem mens vi er bortreist, siden min faste rottepasser-venninne også kommer til å være bortreist rundt julaften. Siden rottene etterhvert begynner å bli gamle vil jeg helst at noen som har erfaring med rotter skal passe på dem. Datoene for når vi skal reise bort har jeg ikke helt klart ennå, men sannsynligvis blir det snakk noen dager før julaften til et stykke ut i romjulen. Jeg skal jobbe nyttårshelgen så til den tid må jeg være tilbake. Rottene befinner seg i Bergen. Det er snakk om en hunnrotte, Ratchet, som er litt under to år gammel og kastraten Mike som er omtrent samme alder. Mike er en litt nervøs rotte, noe som også er en grunn til at jeg gjerne vil at det er noen med erfaring som kan passe de. Ratchet, derimot, er verdens snilleste og tillitsfulle. Jeg kan selvfølgelig være behjelpelig med betaling og for, eller rottepass dersom det skulle være aktuelt. Det viktigste er at de er hos noen som kan passe godt på dem de dagene vi er bortreist.

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Jeg kan passe dem dersom du kan få dem fraktet til Austrheim...(hehe)

Masja

Post by Masja »

Det hadde jo vært flott! Samboeren min sa netopp at det er en eller to timers tid eller så med buss til Austrheim, så det skulle vel la seg gjøre. :D

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Hehe, jeg glemte at rottemennesker ikke synes to timers busstur er noe problem :D

Send meg en mail på heidi.sjursen@gmail.com så kan vi diskutere datoer og sånt.

Masja

Post by Masja »

Ja, ja.. Det passet visst ikke allikevel dessverre, så jeg er fortsatt på jakt etter noen som kan passe rottene mine i julen. Jeg reiser onsdag 19. desember (på kvelden) og er tilbake igjen fredag 29. desember.
Jeg glemte visst å si det i tidligere innlegg, men jeg kan selvsagt også passe rotter som motytelse.

Locked