Det begynte med ei rotte. Ei ble til to, plutselig tre også i tillegg kom fire gutter i hus. Det hele toppet seg rundt januar da jeg tok med meg to syke rotter hjem fra dyrebutikken og mamman til to av guttene mine. Plutselig var det TI rotter, og leiligheten full av bur og rottedritt

Om jeg ikke tar helt feil så er det noen her på forumet som har enda flere rotter enn meg. Dette er så absolutt IKKE noe personangrep, tvert i mot. Jeg lurer bare på hvordan dere greier det? Vet du hvordan hver enkelt av rottene dine er? Kan du merke endringer i adferden som kan tyde på sykdom?
Huff, nei måtte bare få ut noen av tankene. Jeg har iallefall lært nå. Jeg skal IKKE ta til meg flere rotter med mindre det er en nødvendighet for at noen skal slippe å stå alene her. Jeg har heldigvis fått omplassert de tre siste som kom i hus, så skal jeg bruke hele sommerferien på å kose og dulle med hver enkelt av de siste 7 som er igjen. 7 små er mer enn nok det og, men det er snakk om gullene mine og nå greier jeg ikke å gi fra meg noen flere

:rottehode: