Ny lita tulle<3

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Dumle
Markeringsbehov

Ny lita tulle<3

Post by Dumle »

Heihei :P

:bravo:

Joda, nå har Dumle en venninne :rottehode:
Jeg har nå tatt inn en liten jente på fem uker, hun er bare utrolig skjønn <3
Jeg har ikke bilder av henne og jeg er litt usikker på hva hun egentlig er. Altså, hun er toppøret og med glatt pels, men fargen hennes.. hm :hm:

Fargen hennes er veldig vakker, og folkene jeg fikk henne av sa hun var champange, men det tror jeg nå ikke. Hun har hvit mage, med ganske skarpe linjer mot den lyse beige fargen (som ser champange-aktig ut), men med den lyse fargen på magen er hun vel ikke champange??
Tror heller ikke hun er lys agouti for hele hårets lengde er i samme farge.. Tror heller ikke det er fawn, for den er liksom ikke rød/orange-aktig---

Jeg må få undersøkt fargen litt nærmere i litt bedre lys. Det ser ut som hun har en form for litt mørkere stjerne i panna, med en mørkere stripe langs ryggen.. hm... mystifistisk.. Hun er utrolig vakker, og ELSKER leverpostei! :spise:

Dette forteller dere vel at jeg MÅ ta bilder :lol:

Uansett, er jeg lykkelig eier av denne lille tulla... Også var det navn da... hjelp... :?:

Jeg har også fått inn tre gutter for "krisevakt"... Det ble akutt behov for "barnevakt" av tre store gutter, alle huskyer. De er ganske sky, og heter OLE, DOLE og DOFFEN... :lol: ;)
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Hørtes ut som en champagne european berkshire :)
Grattis med ny rotte :mrgreen:
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Ja for champagne er jo kun fargen, så kommer tegningen i tillegg. Tegningen er der rotta er farget, så den trenger ikke være farget over hele. Men hadde den det hadde det vært champagne self. Men hun høres ut som er european berkshire ja ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Dumle
Markeringsbehov

!

Post by Dumle »

Det er det jeg også tror hun er, men da er jo på en måte beskrivelsen av champange litt feil på NTF`s side om farger.... :? Der står det at fargen på magen er den samme som på sidene og ryggen, og at fargen skal være varm rose eller off white, og at øynene skal være rosa/rød... Hm... veel, min tulle har ikke lik farge på magen som på siden og ryggen, den er ikke rosa, og den er litt tydeligere enn off white, og så vidt jeg kan se har hun svarte øyne :?:

Kan hun rett og slett være en lys agouti??
Last edited by Dumle on 16 Jul 2007, 20:32, edited 1 time in total.
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

ja på en self ;) eller rundt tegningen..
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Post Reply