Dumles nye venninne!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Dumle
Markeringsbehov

Dumles nye venninne!

Post by Dumle »

Jupp :D

Da har Dumles lille venninne på seks uker fått seg navn: Smula :lol:

Navnet Smula kom etter forslag fra min lillesøster, og ettersom min fantasi om dagen ikke er på topp, så blir det med det 8)

Smula er en yndig lita frøken. Hun er så utrolig herlig, og meget vakker. Hun er en Champagne European Berkshire, en nyskjerrigper uten like. Hun elsker å være ute, eller å henge på skulderen min, hvor hun til stadighet sovner :lol:

Hennes favorittsnacks er leverpostei og grillpølse, da går hun helt amok og kan gjerne ha en slåsskamp for å fa tak i det.

Smula er altså Dumles nye burvenninne, men hun er også avstandvenn med Koda og Munti (Ole, Dole og Doffen er jeg ikke lenger "barnevakt" for). Hun er også blitt god venn med mine to schafere. Schaferne er vant med alt av dyr, og rotter er intet unntak. Når Smula er våken og maser om å komme ut, så sitter schaferne og griner nedenfor buret hennes til jeg tar henne ut. Da venter det bare en real vask av tunger på størrelse med Smula`s lille kropp, og litt erte-hopping foran bikkjene :bravo:

Dette er altså en artifant uten like :rottehode:
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

Woodgirl
Stjeler søppel

Post by Woodgirl »

Høres superkoselig ut. Alltid deilig med nye blide Rottefrøkner. Smula var jo et sjarmerende navn synes jeg. Grattis og husk nå å legge ut bilder av vidunderet. :bravo:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Dumle
Markeringsbehov

!

Post by Dumle »

Ja, bilder må jeg få lagt ut, men det har jeg prøvd før, men jeg får det ikke til. Enten så dukker de ikke frem, de blir store eller kjempesmå.

MEN, jeg MÅ få lagt ut bilder for jeg er virkelig ikke helt sikker på om Smula er champagne. Folk som har tatt en titt på henne sier hun er det, men jeg har sjekket rundt på både danske og svenske sider og hun er mørkere enn både beige og champagne, men Cinnamon derimot, mye større likheter der synes nå jeg.

Bare å si ifra hvis noen har lyst til å hjelpe meg med bilder :geek:

Uansett så er hun utrolig, virkelig en å forelske seg i :bravo:
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

Post Reply