En rotte hadde kommet seg inn i gitaren, de fikk den til slutt ut og de pakket den inn i et laken før de slo den i hodet med en trestokk. Deretter filmet de at den ble flådd og spist.. Noen andre som tilfeldigvis så det (eller ikke orka å se på) ?
Jeg bruker å følge med på robinsonekspedisjonen, men siden jeg så på reklamen at de tok livet av rotta og spiste den, så fulgte jeg ikke med i dag. Skjønner at de må spise det som finnes, men jeg liker ikke å tenke på hvordan rottene ser ut på innsida og at "de smaker som kylling".
Huff.
De "må" ikke drepe og spise en rotte for å overleve!Dette er bare for "underholdning"!Boikotter alle program der dreping av dyr er en del av underholdningen!
Synes ikke det er noe galt i å ta en vill rotte. Hadde vi levd i naturen hadde vi nok spist dem ofte. Synes man bør sette litt forkjell på tamme rotter og ville rotter. Klart den hadde livets rett, og det var synd på den, men den var fra naturens side et svakt individ i og med den ikke kom seg unna, og i det hele tatt rotet seg borti mennesker ("rovdyr").
Jeg hadde synes det hadde vært værre om noen hadde flådd en tamrotte