dyriske rotter

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
lille lakris
Alfatryne

dyriske rotter

Post by lille lakris »

har tatt kontakt med redaksjonen i Dyrisk, angående diverse foreninger jeg er med i og de dyrene jeg brenner for. jeg nevnte akvariefisk, kaniner, hamstere, hunder og selvsagt rotter.
fikk tlf fra en ivrig dame som ville snakke om en ting: rotter!
de er muligvis interessert i å besøke en rottefest, hvor flere rotter og eiere er tilstede.
NB! vi i styret skal selvsagt diskutere dette, men dette innlegget skriver jeg kun som medlem av foreningen og engasjert rottedame!
vi har tidligere blitt kontaktet av TV osv uten respons fra medlemmene- og det kan jo være tilfeldigheter og uflaks som gjør.
men jeg skriver nå for å forberede dere på sjarmoffensiv for rottenes del-please! hvis dette blir noe av, sett av tid og bli med!
vi vil jo vise frem foreningen og rottene våre, ikke sant? bidra med info og la folk få se hvor kule rotter er- men også at det er mye ansvar.
lets show and tell :thu:
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Det er veldig bra med opplysning.Mange behandler dyr dårlig,og spesielt rotter som liksom er "skadedyr".Det er jo vi mennesker som er skyld i de tilfellene de er til "skade".Dog syns jeg faktisk ikke rotter egner seg som kjæledyr for barn uten at voksne er skikkelig engasjert i rotteholdet.Men da er de jo toppers :bravo:

Maja
Klatrer på møblene

Post by Maja »

Superflotters! :bravo:
Det er jo en gylden mulighet til å virkelig få frem gode fakta, avlive teite myter og å spre et godt inntrykk av rotter :D
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

Camilla Ø
Stjeler søppel

Post by Camilla Ø »

Veldig bra, Johanna :thu:

Håper det er mange som er interreserte i å følge opp dersom det kommer noe mer konkret! De er jo ofte litt spesifikke i sine forespørsler, men hvis vi har mange nok som er villige til å stille opp så er det større sjanse for å treffe ;)

Maja
Klatrer på møblene

Post by Maja »

Så lenge jeg er hjemme eller har mulighet til å reise hjem, stiller i alle fall jeg opp! :D
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

Post Reply