Min Dumle er død!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Dumle
Markeringsbehov

Min Dumle er død!

Post by Dumle »

Hei alle!

Nå har såpass mye skjedd, så jeg føler vel at det er på tide med en oppdatering..

Jeg hadde jo Dumle (husky dumbo) og Smula (champange berk.), de var venninner.
I andre buret hadde jeg mine to gutter (blå berk og en jeg aldri har skjønt fargen på...) Mine to gutter ble plassert hos min søster som savnet rottehold, og som trengte hjelp til temming. Hun har savnet meg sånn etter at jeg flyttet og hun var så glad i alle rottene jeg har hatt, så de har det flotters hos henne :konge:

Men, uhuuu :cry: Dumle, min aller, aller beste hjerteknuser er død.. Jeg er ikke sikker på hvor gammel hun ble, men hun døde av alderdom. Jeg pleier ikke å favorisere mine dyr, men makan til rottefrøken! Jeg så alle tegn på alderdom, men ble allikevel veldig sjokka når jeg fant henne død.. Hun sovnet inn i sin yndlingshengekøye. Hun var frisk hele livet, den mest sosiale frøken jeg har vært borti, elsket kos, var leken helt til slutten og utrolit, utrolig pen<3 Hun mistet alt av det grå i fargen, var til slutt ren hvit og så ut ut som BEW (bortsett fra i spesielt hvor hun ble PEW :P ).. Nei, hun var bare helt hærlig.. Dypt, dypt savnet... :(

Så nå har jeg bare lille smula igjen.. Så da må jakta etter kompis til smula begynne. Hun kan jo ikke forbli alene, og jeg kan jo ikke stoppe mitt rottehold selv om jeg nå har støtet på en tung bakke.. Men, som sagt, det kan ikke gå andre veier enn oppover nå;)

R.I.P Dumle *Rainbow*<3
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Kondolerer så mye. :( Føler med deg, vet hvordan du har det nå. :(

siv
River avispapir

Post by siv »

jeg kondolerer, det er ulempen med disse små hjerte knusrerene, at de ikke lever så lenge desverre :( men heldig vis så viser de oss veldig mye glede i sitt korte liv :)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Woodgirl
Stjeler søppel

Post by Woodgirl »

Mange trøsteklemmer.
Det er jo så trist å miste slike hjertebarn. På en måte godt å høre en rotte med et rikt liv som død av alderdom og ikke sykdom som så altfor mange gjør.
Lykke til med rotteleting. :sol:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Varme trøsteklemmer fra meg! :(

Dumle
Markeringsbehov

snufs..

Post by Dumle »

Ja, takk :(

Ja, de fleste av mine rotter har i en eller annen grad dratt på seg noe sykdom, men ikke Dumle... hørsel var intakt, syn var intakt, apetitten var det IKKE noe galt med.. Alt var som det skulle.. hærlige lille pia.. :cry:

MEN, ser flere steder at det eldste folk har har rotter er i 3 år... Jeg har hatt to rotter som ble hele 4 år *skryte* :shock:
Hu ene var helt frisk hele livet, hun andre hadde hatt både urinveisinfeksjon, parasitter, luftveisinfeksjon og var blind, men seiglivet deluxe :konge: Hun nøyt livet fullt ut hun.. :afro:

Neida, så jakta er igang.. Vi får se hva det blir til. Det forundrer meg ikke om det ender opp med MINST en jentetutt og to-tre gutter :P :lol: Kan liksom ikke styre meg... ;)
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Kondolerer :( alltid trist når en av de små tassene forsvinner... :(

Håper du finner en ny venninne til henne!
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Jeg er ikke sikker på hvor gammel hun ble, men hun døde av alderdom.
Dumle er født 5/10-05, og var nok den siste som gikk fra sitt kull; hennes brødre reiste til ostemarkene for snaue 2 mnd siden. Kullet var et eksempel på at det faktisk kan komme store, gode rotter ut av ikkenoe - de var fine. Kondolerer så mye.
Anita
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Kondolerer! :cry:
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013