Dyrepleier
Moderator: Moderatorer
Dyrepleier
Hei, jeg sitter her å får aldri bestemt meg for hva jeg skal til neste år.
Også har jeg tenkt litt på dyrepleier, men lurer veldig på hva lønnen ligger på der. Er det noen som vet det??

*Med vennlig hilsen Erica Malene*
"Vanlig begynner lønn for autorisert dyrepleier ligger på ca 240-260000,- i året.(2006). "
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden
Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden
Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de
Det er vanlig at folk under opplæring har lavere lønn enn de som er ferdig utdannet
Men synes ikke du burde fokusere for mye på pengene, viktigste er at du finner noe du synes er gøy å jobbe med!

Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Jeg må desverre fokusere litt på penger å ettersom jeg skal ha en hybel her samtidig som jeg skal ha dyra mine i. Jeg fikk akkurat vite at jeg kom inn på bjørknes å.. for hadde jo tenkt meg biolog.. så nå er jeg forvirret igjen....
Men er kanskje for sent å søke for i år uansett?

Men er kanskje for sent å søke for i år uansett?
For å studere til dyrepleier til høsten er det nok for sent; søknadsfristen var den 15.april, dessverre. Men det kan hende at det er noen ledige plasser på biologi, sjekk Restetorget i begynnelsen av august! Hvis du ringer til UiO kan de sikkert hjelpe deg.
Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Forresten hvor var det du så det? Ser ikke det står noe om søknadsfrister jegChristi wrote:For å studere til dyrepleier til høsten er det nok for sent; søknadsfristen var den 15.april, dessverre. Men det kan hende at det er noen ledige plasser på biologi, sjekk Restetorget i begynnelsen av august! Hvis du ringer til UiO kan de sikkert hjelpe deg.