Adria 16.des. 06 - 11.jul. 08

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Adria 16.des. 06 - 11.jul. 08

Post by tantepose »

Adria døde etter en opperasjon.Hadde ikke planer om en slik opperasjon,dyrlegen gjorde det på eget initiativ.Så fortvilsen min er stor,har gått mellom sorg,vanntro,sjokk og sinne.Hadde nylig fått renset ut en byll nederst på magen og var helt fin igjen utenom en metallklype hun styrte med så det ble et hull.Dette skulle de altså lukke.Da jeg hentet henne hadde hun et sydd sår på 7 cm,og var svært syk etter oppvåkning.Dagen etter,da jeg tok henne inn for å få smertestillende satt på henne,sa de at det var ikke rart hun var elendig for opperasjonen var svært stor og de hadde tatt ut mye jurvev.De trodde ikke det var kreft,men det var "missfarget".Er fryktelig for meg at hun skulle ha det så grusomt sine siste timer.Savner henne enormt,både Blue og jeg!Min elskede myke trofaste hjertevenn! :cry:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

:shock: jøss har dyrlegene lov til å bare ta sånne valg selv å så fullføre det, uten samtykke med eier, nei det tviler jeg på, huff å huff, jeg forstår dine følelser som du har, jeg hadde følt det samme.

kondulerer så mye tantepose :(
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

lille lakris
Alfatryne
Posts: 1238
Joined: 31 Aug 2005, 18:34
Location: Moss
Contact:

Post by lille lakris »

kondolerer så mye :( :( :(
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Linda
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 22 Jan 2008, 22:31

Post by Linda »

Dette var trist å høre.. kondolerer :(

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Post by Woodgirl »

Huff så uendelig trist. Mange trøsteklemmer fra alle oss med og uten poter. :rottehode:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Tusen takk!<3 Det er veldig tomt etter henne.... :cry:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Så utrolig trist, provoserende og fullstendig feil oppførsel av dyrlegen! Halvparten av "jobben" til veterinæren er å informere, trøst og rådgivning av dyreeierne, det går bare ikke an å sette i gang en svær operasjon uten å diskutere med deg! :evil:

Føler med deg og dine, kondolerer.
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Ja det er helt feil!Min søster,som tilfeldigvis var med til dyrlegen den dagen,syntes også det var helt utrolig og feil det han gjorde.Han kastet bare et blikk på henne,var mest opptatt av å snakke om andre ting,og alt jeg ba om var at de skulle lukke hullet etter metallklypa.Adria hadde vært i full sving lenge da etter rensingen av byllen,bare veldig opptatt av metallklypa.Det er veldig vondt at hun er borte,og grusomt at hun led så fælt etter denne opperasjonen! :cry: Takk for omtanken!<3
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Hmm, lurer på hvor man kan sende inn klage på veterinærer (slik man kan på "menneske-doktorer") ? For dette er i hvertfall en veterinær som fortjener en klage og helst også intern gransking!!

De dyrlegene som liker og har peiling på rotter er få men gull verdt...
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Tror ikke han er særlig begeistret for rotter nei.Kan nesten lure på om han bruker mine som forsøks"kaniner".Problemet for meg er at de andre dyrlegene her ikke tar imot smådyr,bare hund og katt.Og det er ikke enkelt å reise til Molde,1t i bil og 35 min med ferge.Om de har peiling på rotter der aner jeg heller ikke.Må jo passe mye bedre på tydeligvis,men jeg trodde avtalen var helt grei her...... :(
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Post Reply