Når jeg hadde rottene ute i går så kom ikke Avalon ut. Etter en stund så lette jeg i buret og fant henne i en hengekøye. Hun var død, men fortsatt varm og myk. Fine dama..

Avalon 16 dager
Jeg fikk Avalon når hun var 3 mnd gammel da eieren ble allergisk. Jeg hadde to av søstrene hennes så jeg tok gladelig i mot hun og Isolde. Har ikke angret en dag på dette!

Avalon 3 mnd
Avalon var ei vakker og leken dame. Som liten jaget hun gjerne hender, filler og katteleker og til og med i en alder av nesten 23 mnd fingerbrøt hun. Hun var en ramp med et glimt i øyet som kunne finne på mye hærverk og tull. Hun bare visste hvilke ting hun ikke burde gnage på, disse pulveriserte hun. Men Avalon var også en kosejente som kunne gnisse tenner og poppe øyne når hun hadde lyst til det.

Avalon hadde en antatt livmorbetennelse i tre omganger i mars, februar og april 08. Hun ble behandlet med antibiotika og bloden i urinen stoppet. Det var dermed forferdelig å finne Avalon i går død, med blod rundt skjeden.. Jeg har virkelig ikke sett at hun var blitt syk igjen. Stakkars jenta mi må ha hatt grusomt vondt!

Avalon er død. De fire søstrene er nå bare tre.