Jeg skal få rotteunge fra KO's kull og de holder til i Oslo/Nesodden, og jeg holder til i Bergen Så jeg trenger transporthjelp, så jeg kan få min søte klump hjem. De blir leveringsklar i midten av desember. Er det noen reddende engler som har mulighet til å ha en "blindpassasjer" med seg?
Noen som kan, som ikke er medlem på ntf (ikke kan poste melding), så gjerne send meg PM
Rotteløs ! ;o
Savner Boss, Søppel og Lavendel ! :/
spørs hvilken vei du ender opp med å frakte, men blir det e18 sørover mot kr. sand kan jeg frakte fra holmestrand - kr. sand. tidspunkt litt usikkert, men frakte kan jeg
Det er en liten mulighet for at jeg kan frakte
Men da blir det isåfall at de blir i Trondheim i noen dager først, og så får noen av slektningene mine som bor i Fana i Bergen eller de som bor i sentrum ta de med seg videre Det er iallefall en mulighet
Rottelooover wrote:Det er en liten mulighet for at jeg kan frakte
Men da blir det isåfall at de blir i Trondheim i noen dager først, og så får noen av slektningene mine som bor i Fana i Bergen eller de som bor i sentrum ta de med seg videre Det er iallefall en mulighet
Jeg bor i fana. kanskje jeg kjenner disse slektningene dine?
Rotteløs ! ;o
Savner Boss, Søppel og Lavendel ! :/
Helene: Nå må du spare plass til en rotte til neste gang jeg skal ha et kull. Det blir i mars dersom Bethari vokser seg stor og fremdeles er en frisk og god jente , og Grevlegutten fortsetter å være like snill og frisk som han er nå .
Hun dama kaller vi Kikki, men jeg tror hun heter Kristine egentlig Og Mannen heter Trond Kikki het iallefall Sævold til etternavn før, men nå som hun har giftet seg vet jeg ikke Kikki er søstra til farmoren min
Kanskje moren din kjenner datteren deres eller noe? Hun heter Camilla og er ca 35 år tror jeg, men hun har flytta til Oslo nå da