Klagetråd

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ida
Betarotte
Posts: 628
Joined: 16 May 2006, 15:15
Location: Trondheim

Klagetråd

Post by Ida »

Synes vi skal ha en klagetråd her jeg. Er veldig flink til å klage, og er greit å ha en plass å få det ut! :lol:

Er syk, og blir aldri skikkelig frisk. Gått og småhanglet siden jul nå. Gått litt opp og ned, men de siste dagene har jeg vært helt utslått med hoste, feber og oppkast :spy: Idag har jeg vært oppegående og tilogmed spist mat :thu: Følte meg såpass bra at jeg tok ut rottene (stakkars, de har ikke vært ute på noen dager nå). Rotteungene går jo helt amok, er skikkelig rampete og plagsomme i dag. Men de er søte da :)

Come on, klag klag klag!

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

har ikke fått bestilt allergi tabelttene mine før i dag, så har vært mye dårlig, spes vondt i hodet, å er irritert over jobben, hehe
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

I dag er en dag da alt slutter å virke, tastaturet ville ikke funke :evil:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Post by Stine »

uff, en klagetråd :shock: :P
Åh.. Hvor skal jeg begynne... ?
1. Jeg er så drita lei av alt skolestyr og lærere som snakker om at vi må foberede oss til eksamen og blabla :evil: Og den ene lærern som snakker om at vi blir lykkelige av matte.. sukk.... + at å stå opp tildig om morgenen for å gjøre noe man absolutt ikkke vil er ikke særlig motiverende!
2. Det er så sinnsykt kaldt ute! Jeg fryser når jeg er inne, når jeg er ute, når jeg ligger og skal sove, når jeg dusjer, ja jeg fryser hele tia! Og ikke nok med det, men jeg har en hest jeg må ofte til mange timer pr dag, og stå den iskalde stallen i mange timer er ikke deilig! Føles som fingrene skal dette av... :x
3. Blir sinnsykt lei av alle som provoserere og folk som faker seg selv!
4. Blir så jævlig lei av hodepinen og den skeive ryggraden min.. Det gjør vondt 24/7...


Har sikkert myye mer da, men uff jeg blir deprimert av å skrive om det :P


Men en glad nyhet : Idag fikk jeg et brev fra ei bestevenninde jeg ikke har snakket med eller truffet på 7 år :) Veldig hyggelig :)
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ida
Betarotte
Posts: 628
Joined: 16 May 2006, 15:15
Location: Trondheim

Post by Ida »

Lykkelige av matte? Haha :lol: Er vel hva man gjør det til tenker jeg.

Og du, jeg kan gjerne komme og kose litt med hesten din jeg altså :P Om den plutselig er borte en dag så står den ikke i stallen på Øya VGS :afro:

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Post by Stine »

:lol:
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

+ At jeg har hundre vis av oppgaver og framføreinger nå+mye trening som fører til mindre tid med tottene :|
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Ida
Betarotte
Posts: 628
Joined: 16 May 2006, 15:15
Location: Trondheim

Post by Ida »

Åhh er så utrolig glad for at jeg er ferdig med skole. Men er ikke enkelt det heller skjønner dere!
Siden jeg aldri har hatt en jobb i hele mitt liv, så er det ikke så utrolig enkelt å få seg jobb. Så er ute på "arbeidspraksis" gjennom nav, men nav er så utrolig treige og får ikke fingern ut av r*va. Har venta kjempelenge nå på å få begynne å jobbe, men de er så treigeeeee.

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

Jeg er lei sykdom generelt, jeg misliker solhatt STERKT, jeg er lei av at NAV ikke klarer å finne meg en eneste jobb innenfor 3 komuner!!! Jeg er lei av at folk ikke svarer på jobbsøknaden min og at ikke noen bare kan ansette meg NÅ, jeg er lei tett øre og jeg er LEI tette bihull.
Jeg er lei vask, oppvask og vasking generelt.. Jeg er lei av å rydde opp etter meg og andre, lei av å lage mat, lei hodepine, rett og slett lei :P

Det var det jeg kom på i farta jeg trengte å klage over...

Prøtte
Sofaspiser
Posts: 182
Joined: 18 Feb 2007, 14:01
Location: Fauske
Contact:

Post by Prøtte »

Piiiiip....badedag i dag..... :cry:
Min hjemmeside: http://dimjumper.deviantart.com/

Hilsen Prøtte :rottehode:

Ida
Betarotte
Posts: 628
Joined: 16 May 2006, 15:15
Location: Trondheim

Post by Ida »

Nav er kjempeteit :(
Kommer på enda flere ting å klage over og gitt! Ser nok ut som om Lisjmann har fått midd igjen :roll: Så da går mine siste kroner og øre til behandling av hele hurven. Skulle vel uansett tatt en helsesjekk på alle så får vel ta det samtidig :|

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Post by BlackNenne »

Det er deilig å være ferdig med skolen, men det er ikke så gøy å jobbe heller. :P
Her jobbes det fra kl 21.00-05-00, ca 3-6 netter i uka, men selvfølgelig er jeg så "snill" at jeg alltid sier ja når sjefen spør om jeg kan ta en ekstra natt eller to. :( Sola ser jeg aldri, for når den er oppe snorker jeg for lengst.
Det var dagens klaging....
Men nå har jeg i det minste noe å se frem til. Samboeren og jeg fikk nettopp bestilt oss en tur til Kreta til sommeren. Skal bli godt å få litt sol på denne bleike nattarbeider-kroppen her. :P

Molly matmor
Hamstrer mat
Posts: 391
Joined: 12 Aug 2008, 13:55
Location: Gloppen, sogn og fjordane
Contact:

Post by Molly matmor »

Å, eg må vente i tre veke til for å kjøpe dei rottetottene fordi dei var berre tre veke. Dei var så søte :spise:
Hilsen Meg og Tequila
R.I.P Molly, Mint<3

17 år, jente

Post Reply