Rat attack

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Rat attack

Post by Christi »

Enda en morsom rotte-katt video.

http://www.youtube.com/watch?v=AgR-fktQgqI&eurl=

Merknad: Jeg mener overhode ikke at man bør ha katter og rotter (eller andre smågnagere) i samme rom, altfor skummelt med alle de jaktinstinktene katter har.
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Mine katter er innekatter, de behandler rottene på en helt annen måte en utekatter ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Jeg tviler ikke på at det finnes katter som går godt sammen med rotter, jeg har ikke erfaring med innekatter, så jeg synes det er "tryggest" å ikke oppmuntre til noe jeg ikke kan stå inne for ;)
Men som biolog vil jeg gjerne tilføye at instinkter som ligger dypt inne kan blir trigget og bli utløst på de merkeligste tidspunkt - jeg tror ikke jeg ville latt katter og rotter vært alene sammen, uansett.
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

Ailani wrote:Mine katter er innekatter, de behandler rottene på en helt annen måte en utekatter ;)

blir jo feil å si... jeg har utekatt og han elsker rottene. ligger og snorrer mens han ser på dem, og har aldrig gjort dem noe. han og reed har jo tilogmed stått å spist av samme matskål og det er ofte jack(katten) hopper inn i buret for å lete etter noe got å spise

Post Reply