Stoff til GNAG

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Biamora
Hamstrer mat
Posts: 321
Joined: 29 Dec 2007, 18:38
Location: Røyken

Stoff til GNAG

Post by Biamora »

Sitter å skal samle stoff til Gnag, og har flere ideer jeg jobber med. I den forbindelsen trenger jeg litt hjelp fra dere medlemmer. Lister opp noen tema jeg vil skrive om her, så kan de som føler seg kallet, eller har noe å bidra med kontakte meg. Jeg kan være behjelpelig med selve skrivingen og formuleringen om noen føler at den biten er det som holder fra å kontakte meg. Ikke alt som skrives brukes med en gang, men her tenker jeg å samle tema, bilder og fine innslag så man har en liten samling. :)

De temaene og spaltene jeg først og framst ønsker bidrag til er:

1. Agillety
Her tenker jeg å lage en spalte med bilder og forklaringer til inspirasjon for alle oss andre som ikke er så ivrig på aktivisering (og som en oppladning til rottefesten :lol:). Jeg kan komme å ta et hjemmebesøk når det passer, med kamera og blyant. Eller dere kan komme til meg om det er enklest. Bor man et stykke fra, kan jeg sende spørsmål, vi kan snakke på tlf og ta egene bilder som sendes i mail.

2. Jeg trenger kandidater til ny "hjemme hos spalte"
Her har jeg noen standard spørsmål jeg stiller, tar bilder av rottene og snakker løselig om hvordan du har det med dine rotter.

3. Informasjons spalter og historiske artikkler.
Rottas opprinnelse, rottas funktion i naturen o.s.v

4. Personlige historier fra eget rottehold.
Erfaring og fortellinger fra egene rotter, både triste, glade og morrofortellinger som er selvopplevd, gjerne med bilder.

5. Småfakta, dikt, sanger og fine illustrasjoner.
Til oppslagstavla. Her kan også rottearangement annonseres.

Håper det er mange der ute som vil dele sin rottehverdag med alle medlemmene som får Gnag :)
Biamora
Har du noe som passer på trykk? Send meg en mail!
gnagredaktor@gmail.com

Post Reply