Rottedrømmer

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Rottedrømmer

Post by Stine »

Siden jeg holder veldig mye på med rottene, og de er en stor del av livet mitt drømmer jeg jo en del om dem, så jeg tenkte bare jeg skulle fortelle den drømmen jeg drømte i natt. Noen andre vil kanskje skrive en rotte-drøm de har hatt også? Er morro å lese :)

Jeg drømte at jeg og pappa og Pippen var på en båt. Det var vinter slik som det er nå, ute. Vi satt på en benk på båten, når jeg plutselig spurte pappa om det gikk an at jeg slapp Pippen ute i vannet sånn at han kunne få svømme litt, siden det var så kaldt. Pappa sa nå at det gikk helt fint, så jeg slapp Pippen ut i det kalde vannet. Han svømte rundt, og dykket. Jeg kunne godt se han, for vannet var svart og Pippen var hvit.
Etter en stund ville jeg ha han opp i igjen, men han ville ikke komme opp. Så pappa måtte ta på seg dykkerutstyret og hoppe uti vannet. Men når pappa hoppet nedi vannet, ble Pippen så redd av plasket at han plutselig var borte. Vi ga opp og kjørte båten på land.
På land var det sommer og veldig mange eksotiske planter. Det var tilogmed planter på himmelen. Det var en stor flokk men ender, og 2 koalaer som hang opp ned på en vegg. En plass var det et stort bur med en farlig kjøttetende plante inni, og der var Pippen inni. Det var veldig farlig å gå inn dit, men vi klippet opp gjerdet å gikk inn og hentet Pippen.

Litt morro at jeg faktisk husket denne drømmen, pleier som regel å glemme dem :geek:
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

Heheh, morsomt :P

Noen gange drømmer jeg at jeg har en skokk med rotter, og så er jeg sånn havåken og finner de ikke igjen :P
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Oda---
River avispapir
Posts: 942
Joined: 05 Apr 2008, 22:28
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: Nesodden
Contact:

Post by Oda--- »

:lol: det var gøy å lese :D Noen flere som har rottedrømmer eller?
Jeg har i hvertfall ignen jeg husker...
Oda
: )

Ny hjemmeside --> http://www.kostamrotter.piczo.com

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Post by lucas »

Det var en syk og kul drøm stine :lol: Jeg har drømt en del om Sofus og Lucas, det er lenge siden nå, siden de sloss så mye så var en del av drømmene sånn at Lucas ble hodeløs osv... :roll: Men husker ikke i detalj siden det er lenge siden. Husker jeg våknet opp fordi jeg grein, trodde Lucas var død :| :lol:

Dumle
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 10 May 2007, 17:06
Location: Akershus

Post by Dumle »

Jeg har en drøm som jeg har drømt flere ganger og som gjør så vondt å drømme.. Denne delen av drømmen kan plutselig bare dukke opp i en hvilken som helst annen drøm og jeg våkner tilogmed av at jeg griner :( :shock:

Saken er den at jeg hadde jo mine første rotter når jeg bodde hos foreldra mine, og min førsye døde også der. Når hun løp løs brukte hun å løpe opp og ned trappa også.. Delen av drømmen som jeg har drømt begynte jeg å drømme etter at min lille Skippy døde: Jeg går ned trappa hos mine foreldre, og i trappa ligger det ferdigbrettet, nyvasket/tørket tøy (akkurat som det bruker å gjøre i virkeligheten). På vei ned trappa må jeg gå litt i siksakk for å unngå å snuble/skli i klær, og i min prøven etter å holde meg på beina så tråkker jeg skikkelig på skippy :o :shock: Den følelsen av en skippy jeg fullstendig tråkker ihjel sitter så skikkelig.. Jeg kjenner det tilogmed i foten... :cry: Ikke noe godt å drømme!!Og i hvertfall ikke flere ganger!!
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

Ja, noen ganger har jeg også rottemareritt :(

Nå kom jeg på en men vet ikke om jeg bør skrive den(veldig grotesk) :shock:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

prinetti
Omegarotte
Posts: 128
Joined: 25 Jan 2009, 00:29
Location: Tønsberg
Contact:

Post by prinetti »

drømme om rotter ja... Det gjør jeg titt og ofte. Men må fortelle om hva jeg sa til kjæresten min en natt.. I SØVNE!

"Jeg er så glad i deg jeg Tor Sverre... *pause* For du er verdens beste rotte"

Den morran var han utrolig irritert, og ville ikke høre snakk om eller ha ut rottene av buret :P
Storm, Kaos, Lucy og Sina
http://prinettisrotter.webs.com/

Dumle
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 10 May 2007, 17:06
Location: Akershus

Post by Dumle »

Haha :lol: Seriøst bra :P
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?

Altså:
Jente
20 år.

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

prinetti wrote:drømme om rotter ja... Det gjør jeg titt og ofte. Men må fortelle om hva jeg sa til kjæresten min en natt.. I SØVNE!

"Jeg er så glad i deg jeg Tor Sverre... *pause* For du er verdens beste rotte"

Den morran var han utrolig irritert, og ville ikke høre snakk om eller ha ut rottene av buret :P

:lol: Herlig. Du får fortelle ham at han burde ta kommentaren som en diiger kompliment :)
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Prøtte
Sofaspiser
Posts: 182
Joined: 18 Feb 2007, 14:01
Location: Fauske
Contact:

Post by Prøtte »

Hihi, ja på denne kanten drømmes det KUN om godbiter ;)
Min hjemmeside: http://dimjumper.deviantart.com/

Hilsen Prøtte :rottehode:

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Hehe, det tviler jeg ikke på!

Det hender Sam beveger på labbene som om han får rykninger i dem når han sover på fanget mitt; kanskje han drømmer at han er på "stjele-godis-ferd". En gang da lå han på ryggen og sov i fanget mitt rettet han seg plutselig opp, smattet høylytt (øynene lukket hele tiden), før han seg sammen igjen og sov videre...må ha vært en skikkelig god namnam han drømte om da...:D
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Post by lucas »

prinetti wrote:"Jeg er så glad i deg jeg Tor Sverre... *pause* For du er verdens beste rotte"
:lol:

prinetti
Omegarotte
Posts: 128
Joined: 25 Jan 2009, 00:29
Location: Tønsberg
Contact:

Post by prinetti »

hehe, en periode drømte jeg enten om jobben (sykepleier) eller rotter. Så typen var mektig lei begge deler :P
Storm, Kaos, Lucy og Sina
http://prinettisrotter.webs.com/

fimmlefelix95
Sofaspiser
Posts: 148
Joined: 05 Apr 2009, 21:24
Location: oslo

drømmer

Post by fimmlefelix95 »

i natt drømmte jeg at jeg skulle på skolen på den gammleskolen min . når jeg kom fram lå den ene rotta mi og sov oppå en pose i sekken min.
jeg sa fra til læreren og hun sa at jeg måtte løpe ned og opp på 10 min hvis ikke ble jeg utvist. (det tar 10 min og gå en vei) jeg løp ned og satt fra meg fimmle (rotta) på gulvet ..men jeg var så sliten så jeg sovna i drømmen min og begynnte og drømme i drømmen .. jeg drømte at norsk læreren min angrep meg ... og så husker jeg ikke mer .

hehe :D jeg drømmer lange drømmer jeg husker nesten hver natt da ;)
hvil i fred Pingle,Hugo, felix og fimmle, dere er dypt savnet !
jente 16 år.

Tiannina
Tisser i køyene
Posts: 618
Joined: 09 Oct 2008, 18:03

Post by Tiannina »

Jeg drømmer ofte om rottene mine,
handler som regel om at noen tar dem fra meg eller at de rømmer :P
Tina og englehalene :rottehode:

R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry

Post Reply