Halvorsen - en rotte med flaks!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
§ RatGirl §
Gammelrotte

Halvorsen - en rotte med flaks!

Post by § RatGirl § »

25. mai kom en veldig heldig rotte til meg. Han fikk navnet Halvorsen av familien som fant han. Halvorsen ble observert ute ved en trafikkert vei i tre dager av noen ungdommer som til slutt bestemte seg for å flytte han til et tryggere sted - nemlig skogen. Der kom familien akkurat syklende forbi og det endte med at Halvorsen ble bragt i trygghet. Dyrenes Hus ble kontaktet, og de videreformidlet dem til meg.

Halvorsen er en merkverdig hannrotte som er både snill (med et par unntak!) og søt - og ukastrert! Lenge siden jeg har hatt en av dem her i huset, fine striper overalt hvor han ferdes! ;) Det er godt mulig han er en alenerotte, men det skal vi prøve å endre på!

Halvorsen kan åpne burdøren sin selv (så den må låses med ståltråd) og når han er ute å løper er han over alt! En kveld fant jeg han oppå garderobeskapet mitt i gangen (nesten opp til taket). Han hadde da klatrert loddrett oppover mellom veggen og skapet! Jeg lar han gå fritt i leiligheten, da han har et usedvanlig høyt aktivitetsnivå og utforskertrang!

Image
Halvorsen

Skal se å få tatt noen nye bilder av han i morgen og legge ut i bildegalleriet :)

Han søker forresten etter et hjem med tiden, men legger ut egen annonse om det på annonsedelen her! ;)

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

:D Hei søte Halvorsen! :D Dyr som opplever "spesielle" ting blir ofte spesielle selv. :konge:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Ja, han risikerer å bli her hvis han fortsetter å sjarmere meg slik han gjør nå... :rottehode:

Molly matmor
Hamstrer mat

Post by Molly matmor »

å, for ei sjarmerande rotte :rottehode: så søt :D
Hilsen Meg og Tequila
R.I.P Molly, Mint<3

17 år, jente

Post Reply