Men.. når det kommer til mat. Ørkenrottene blir fôret med gnagerblanding som de veier opp selv. de hadde heller ikke badesand og så helt fettete ut i pelsen. jeg la inn sand til de da jeg skiftet på buret. da skulle dere sett 2 som rullet seg mye!

Hvis jeg prøver å si noe så bare overser de det, jeg er jo NY der så jeg kan jo ingenting.. Selv om jeg er NY i butikken, er jeg ikke helt tom i topplokket av den grunn. har nå hatt dyr sia jeg var 6år

Da jeg var innom en annen butikk for å kjøpe kanin mat, så ble jeg overtalt til å kjøpe Lolo Pels. dette var jo bare sååå bra og kaninene elsker det!
Joda... var så dum at jeg kjøpte den jeg. fikk høre dagen etter av noen på et annet forum at innholdet var rett og slett skadelig for kaninen og fordøyelsen dens.. jippi... så må kjøpe ny mat igjen da, må reise et stykke da de var tomme for den jeg pleier å bruke til han.
Det jeg vil fra til, er at det skulle vært en lov om at man MÅ kunne en viss mengde om alle dyrene i butikken før man får jobbe der og anbefale alle om ting man ikke vet noe om!
sånn... da var frustrasjonen ute!