sharon

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

sharon

Post by siv »

hei alle rotte eiere, sharon har nå blitt veldig syk :(
hun nyser hele tiden, å blør litt nese blod, hun har gått på 10 dagers kur fra vetrinæren, desverre hjalp det bare en liten periode. :( nå har hun gått ned en del i vekt, hun er tynn og pjuskete i pelsen, og har problemer med å holde balansen når hun går. :( hun er nå litt over 2 år gammel, legen sier hun kan ha infeksjon på balanse nerven siden hun går helt sjeft, og går som en ned dopet rotte, og velter over ende, jeg vurderer å la henne slippe å lide mere å la vetrinæren sove henne inn. hva mener dere???
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Det høres nok desverre ut som det riktige å gjøre ja. :cry: La henne ligge varmt og trygt hos deg i kveld,og legg masse myke tepper i buret inatt.Legg også agurk ved siden av henne og noe myk mat hun liker.Sender mange trøsteklemmer. :cry:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

tantepose wrote:Det høres nok desverre ut som det riktige å gjøre ja. :cry: La henne ligge varmt og trygt hos deg i kveld,og legg masse myke tepper i buret inatt.Legg også agurk ved siden av henne og noe myk mat hun liker.Sender mange trøsteklemmer. :cry:
ja jeg tror det jeg også at det er det mest riktige, hun er klar i hode å vil gjerne springe runt på gulvet like vel, men er har så vondt av henne, ser hun ikke har det bra stakars liten jente, hun spiser, men ikke mye. å hun vil aller helst ligge i henge køya oppunder taket, hun rister på hode hele tiden også.
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

siv wrote:
tantepose wrote:Det høres nok desverre ut som det riktige å gjøre ja. :cry: La henne ligge varmt og trygt hos deg i kveld,og legg masse myke tepper i buret inatt.Legg også agurk ved siden av henne og noe myk mat hun liker.Sender mange trøsteklemmer. :cry:
ja jeg tror det jeg også at det er det mest riktige, hun er klar i hode å vil gjerne springe runt på gulvet like vel, men er har så vondt av henne, ser hun ikke har det bra stakars liten jente, hun spiser, men ikke mye. å hun vil aller helst ligge i henge køya oppunder taket, hun rister på hode hele tiden også.
takk for trøste klemmene de trengs nok i morgnen , huff :cry:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

nå har hun fått 2 store myke tepper i bunn på buret og en skål med mais og agurk salat og nytt vann.
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

siv wrote:nå har hun fått 2 store myke tepper i bunn på buret og en skål med mais og agurk salat og nytt vann.
tar med sharon til vetrinæren etter jobben i dag, huff gruer meg veldig :cry:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

SunShine:)
Hamstrer mat
Posts: 394
Joined: 12 Oct 2008, 20:55
Location: ski, oslo
Contact:

Post by SunShine:) »

Trøsteklem :(
Uff, det er ikke lett det der nei: /
- Hilsen Amy og 3 små med hale(: <3

www.amystotter.webs.com (under oppbygging)
17 år

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

SunShine:) wrote:Trøsteklem :(
Uff, det er ikke lett det der nei: /
nei det er det aldri, å kommer vel aldri til å bli det heller :cry: var å se til henne nå, reagerte ikke når jeg snakket til henne eller blåste på henne, ikke før etter at jeg hadde tatt henne helt opp av buret, da kvikknet hun til, men er så slapp stakars liten :cry: begynte nesten å gråte når jeg koste med henne, hun går helt skjevt med på den ene siden nå nesten vridd med kroppen med hode helt på skjeve ned mot gulvet huff, best hun får slippe nå. :cry: :cry:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

SunShine:)
Hamstrer mat
Posts: 394
Joined: 12 Oct 2008, 20:55
Location: ski, oslo
Contact:

Post by SunShine:) »

Uff da :cry:
Ja, det er nok det beste å la henne få slippe nå. Hun har nok levd et veldig godt liv sammen med deg :rottehode: Om minnene av henne kommer til å være med deg :sol: Så hun kommer aldri til å bli helt borte!:)
- Hilsen Amy og 3 små med hale(: <3

www.amystotter.webs.com (under oppbygging)
17 år

Post Reply