Etasjene i det nye buret skal dekkes med plexiglass, men jeg vil gjerne dekke dem med fleece i tillegg, i tilfelle rottene skulle finne på å tisse der. Planen er å få tak i noe billig fleecestoff, og feste det med noen store klips.
Så, dere som bruker fleece i buret - hvor kjøper dere stoffet? Og har dere tips til hvor jeg kan finne noen klips-saker? Planlegger også å ha fleece i bunnen, og en egen do de forhåpentligvis vil lære seg å bruke.
Hvor kjøper dere fleece?
Moderator: Moderatorer
Re: Hvor kjøper dere fleece?
På IKEA, Jysk og Kid pleier de å ha billige fleecepledd som er greie å klippe opp.
Jeg har kjøpt mine på IKEA.
Jeg har kjøpt mine på IKEA.
Hvil i fred Ludde, Todd, Kopper, Joppe, Elling, Vetle og Knertleif
-
- Webmaster
- Kjønn: Kvinne
Fleece kan du kjøpe overalt nesten. Kids, Jysk, Ica, Nille, Ikea osv har fleecetepper. Eg kjøper tepper når eg kjem over nokon fine som koster 39,- kr og nedover.
Det er litt forskjell på kvalitet, dei eg bruker som botn er av typen som har forskjellig print/mønster på kvar side, dei er vanlegvis litt "tettare" og dei har ikkje gnaga hol i dei like fort. Har kjøpt dei på Kids og Nille faktisk.
Ikea har tepper til 19-29,- kr, men når eg er der så kjøper eg så mykje anna samtidig, så prøver å unngå å gå dit. 
(Polar) Fleece i metervare har eg stort sett kjøpt på Stoffogstil.no (Dei har butikk i Bergen, Drammen og Trondheim), der ligg den på ca 50,- kr meteren. Den typen har eg dog brukt mest til køyer. Ellers er ebay gøy, og det finnast massevis med framandlandske nettbutikkar der dei har billig fleece med og utan mønster.
Eg bruker papirklyper, du får kjøpt dei i Noreg og, men ebay er mykje billigare. (Bulldog clips, binder clips, folder clips.) I Noreg er det mest større kontorrekvisitabutikker som har. Om du kjøper på ebay vær obs på størrelse.
Det er litt forskjell på kvalitet, dei eg bruker som botn er av typen som har forskjellig print/mønster på kvar side, dei er vanlegvis litt "tettare" og dei har ikkje gnaga hol i dei like fort. Har kjøpt dei på Kids og Nille faktisk.

(Polar) Fleece i metervare har eg stort sett kjøpt på Stoffogstil.no (Dei har butikk i Bergen, Drammen og Trondheim), der ligg den på ca 50,- kr meteren. Den typen har eg dog brukt mest til køyer. Ellers er ebay gøy, og det finnast massevis med framandlandske nettbutikkar der dei har billig fleece med og utan mønster.
Eg bruker papirklyper, du får kjøpt dei i Noreg og, men ebay er mykje billigare. (Bulldog clips, binder clips, folder clips.) I Noreg er det mest større kontorrekvisitabutikker som har. Om du kjøper på ebay vær obs på størrelse.

Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.
- det er ei dame forresten.
Tusen takk for svar dere to!
Nå skal det nok bli litt orden snart på dette buret, ja