vets i Oslo

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
iselinfl
Omegarotte
Posts: 132
Joined: 14 Dec 2009, 20:49
Location: Oslo

vets i Oslo

Post by iselinfl »

Jeg kommer ikke inn på veterinær siden på ntf så jeg får lage en egen tråd.
Jeg ønsker å finne en fast veterinær i oslo området som er god på rotter og chinchillaer. Regner med dere kun har erfaring med rotter og veterinærer, men om noen viste om chinchilla også hadde jeg blitt glad. Hadde tenkt å spørre om chinchilla vets på NFFSCNs Diskusjonsforum om chinchillaer, men synes folka der er en bunch med teitinger som gjerne kaller deg newb om du spørr om noe :P Så må og si det i slengen, er meget fornøyd med dette forumet :bravo:

Men poenget. Jeg skulle gjerne hatt en liten liste med forskjellige veterinærer og deres erfaring med det i Oslo. alltid greit og vite om dette før jeg må akkutt til veterinær engang i fremtiden :)

Nikita
Sover i do
Posts: 227
Joined: 30 Aug 2009, 10:39
Location: Oslo, Brattlikollen
Contact:

Re: vets i Oslo

Post by Nikita »

Vet at Helsestasjonen / veterinærklinikken på Tam Alna i Oslo er flinke med rotter og andre gnagere og smådyr + hunder/katter osv. Du kan høre der. Evt Petvet bygdø skal visst også være flinke. Du kan også høre med http://www.veterninærpåhjemmebesøk.no. Hun er en veldig flink veterinær (privat med billig).
Janicke Holth

Monster, Polaris, Gråtass, Speedy, Petra, Lynet, Ronja og Sara :)

R.I.P Texas <3

Kirameki
Stjeler mat
Posts: 79
Joined: 24 Mar 2008, 19:27
Location: Oslo

Re: vets i Oslo

Post by Kirameki »

Mari Egeland-Eriksen er flink med rotter. Syns hun er blitt flinkere og flinkere siden jeg begynte og gå med rottene mine til henne. Hun har ikke vært vet så lenge, men behandlet mange av rottene mine, med gode resultat. Hun jobber på Volvat dyreklinikk OG noen skift på smådyrvakta. Smådyrvakta er mye billigere, men da vet man jo ikke hvilken vet som kommer behandle rotta heller... :)
Vega, Kummin, Timian og bruktrotten Stina <3

† Luna 13/11-2007 - 05/08-2009 <3
† Minerva 13/11-2008 - 05/11-2009 <3
† Manti 25/04-2008 - 19/02-2010 <3
† Karla 9/1-2008 - 5/3-2010 <3
† Bellatrix 13/11-2008 - 25/5-2010 <3

Ingvild
Gnager på ledninger
Posts: 119
Joined: 27 Sep 2007, 18:08
Location: Stenbråten, Oslo

Re: vets i Oslo

Post by Ingvild »

Vi har meget god erfaring med Groruddalen dyreklinikk: http://www.groruddalen-dyreklinikk.no/
Spør etter Heidi, Guro eller Liva, alle disse kan rotter.

:-)

Post Reply