Få se buret ditt?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Re:

Post by Rotter_<3 »

[quote="Ingvild"] Ingvild? Det buret som er visttt på siden, hva slags bur er det og hvor mye koster det?,. jeg kunne ha tenkt meg et sånt bur selv :wink: :aww: :cheeeers: :roflmao: :kiss: :crazybonk: :angel: :bleh: :bonk: :cheer: :cheerful: :cheesy: :cool: :crazy:
Rottene jeg snart får <3

Ingvild
Gnager på ledninger
Posts: 119
Joined: 27 Sep 2007, 18:08
Location: Stenbråten, Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Ingvild »

Er det meg du mener? Isåfall svarer jeg på det noen poster under der jeg postet bildet:
Essegi Venezia Mouse, kjøpes hos Burexperten: http://www.burexperten.no/index1.html (klikk på "Gnager- og smågnager bur/ Chinchillabur" i menyen til venstre.) evt brukt på finn når det dukker opp noen. Finnes også i "Chinchilla versjon" (dette er altså mus-versjonen).

Jeg er veldig fornøyd med buret, men har hørt at andre ikke er det. Vi har hatt vårt i over to år nå, det ruster ikke, lukter ikke vondt og er veldig enkelt å rengjøre (synes jeg). Det har sine svakheter, så det er langt fra perfekt, men jeg har ikke funnet noe jeg synes ser bedre ut per dags dato.
Dette buret har jeg nå gitt bort og fått meg Royal Savic Double Suite i stedet. Skulle postet bilder, men NTF-forumet lar meg ikke poste bildene slik jeg ønsker, så da kan det være det samme.

Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Rotter_<3 »

Ja det hvar deg :cheesy: takk :smooch:
Rottene jeg snart får <3

Tifa
Sover i do
Posts: 259
Joined: 10 Feb 2009, 18:39
Location: Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Tifa »

Rotter_<3 wrote:Ja det hvar deg :cheesy: takk :smooch:
Så du lagde en tråd om bur som selges i Oslo. Jeg selger et slik bur i Oslo (bare at jeg har chinchilla-versjonen, ikke mouse), om du er interessert :cheerful:
Rotteløs :trist:

Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Rotter_<3 »

Kan nok ikke kjøpe det akkurat nå for tiden :sadpace: Har litt lite penger, men hadde jeg hatt det så hadde jeg kanskje kjøpt det :nottelling: ,Men så er det en liten stund til jeg får rotter også, jeg får 2 jenter i januar
Rottene jeg snart får <3

Radney
Betarotte
Posts: 624
Joined: 24 Jan 2007, 00:48
Location: Løvstakksiden
Contact:

Re: Buret ditt!!

Post by Radney »

Da har du tid til å spare, kanskje du kan ønske deg det til jul :cheerful: Er også greit og ha alt utstyr klart når rottene kommer i hus.
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3

R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3

http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)

Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Rotter_<3 »

Ja det er jo det :cheerful: Har allerede begynt å spare, men har ikke så mye enda da... :nottelling: og til jul så kan jeg ønske meg masse penger så da får jeg nok god råd til det hehe... :nottelling:
Rottene jeg snart får <3

Tifa
Sover i do
Posts: 259
Joined: 10 Feb 2009, 18:39
Location: Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Tifa »

Rotter_<3 wrote:Kan nok ikke kjøpe det akkurat nå for tiden :sadpace: Har litt lite penger, men hadde jeg hatt det så hadde jeg kanskje kjøpt det :nottelling: ,Men så er det en liten stund til jeg får rotter også, jeg får 2 jenter i januar
Okey, den er grei :)
Rotteløs :trist:

Usagi-Zakura
Omegarotte
Posts: 131
Joined: 27 Sep 2010, 22:21
Location: Klæbu

Re: Buret ditt!!

Post by Usagi-Zakura »

http://usagi-zakura.deviantart.com/#/d31ysh9
Her bor Sylvanas og Alleria (Alleria er synlig på taket av rotteburet) bestående av et rottebur og et hamsterbur oppå.

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Re: Buret ditt!!

Post by Tonje! »

Har oppdatert innredningen litt. Et nytt sovehus som skal henge fra taket er dessuten på vei i posten (Sputnik XL).
Image
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Re: Buret ditt!!

Post by Rotter_<3 »

Så fint bur da tonje :party: :smooch:
Rottene jeg snart får <3

sessan
Hamstrer mat
Posts: 390
Joined: 29 Oct 2009, 19:06
Location: Hordaland
Contact:

Re: Buret ditt!!

Post by sessan »

Jeg har sydd masse hengeøyer, og rottene liker dem virkelig, Særlig Lotta, hun er så tykk og rund og hun synes det er deilig å ligge i en varm myk hengekøye som former seg etter kroppen hehe.

Her har jeg renset buret, og driver og innreder. Prøver å forandre på plasseringen av hengekøyene hver gang, nmen det er ikke så lett, for jeg er litt låst med tanke på burets fassong, og luken.

Image
Dere ser Lisa som strekker seg frem til venstre.

Image

Ferdig. to hyller, dekket med fleece, og 3 hengekøyer.
Hilsen Lisa og matmor.

Hvil i fred Lotta, du forlot denne verden så alt for tidlig

miriam
Hamstrer mat
Posts: 342
Joined: 14 Jul 2010, 17:21
Location: Elverum

Re: Buret ditt!!

Post by miriam »

Åh så lurt å ha fleece på hyllene :grin: Hadde ikke jeg tenkt på. Ser ut som et koselig hjem for rattusene :aww:
-Miriam

sessan
Hamstrer mat
Posts: 390
Joined: 29 Oct 2009, 19:06
Location: Hordaland
Contact:

Re: Buret ditt!!

Post by sessan »

ja fleece på hyllene er lurt ! Da dekker jeg dem, og det er godt å ligge på, og det er lett å bare bytte hvis det blir tisselukt. Den ene hyllen er pleciglass, og er bare å tørke over, suger ikke til seg tisselukt. den andre er "desverre" i kryssfiner, malt , og må vaskes med vaskemiddel, men på begge er teppene en god ide. og så liker rottene å ligge på det :-) har klippet opp tepper i passe biter.
Hilsen Lisa og matmor.

Hvil i fred Lotta, du forlot denne verden så alt for tidlig

miriam
Hamstrer mat
Posts: 342
Joined: 14 Jul 2010, 17:21
Location: Elverum

Re: Buret ditt!!

Post by miriam »

Jeg skal absolutt prøve, for jeg har egentlig slutta med hyller siden det lukta så mye, men med pledd blir det nok bedre :cheerful:
-Miriam

Post Reply