Miriams Nydelige
Moderator: Moderatorer
Miriams Nydelige
Jeg legger ut en link til en video jeg tok av rotta mi Rio. Jeg leste til eksamen og Rio ville ha oppmerksomhet, og jeg var ikke hard å be. Så da lekte vi litt sammen. Dixie vises midt i filmen når han står bak sofaen, han har nettopp stjålet matpakka mi fra skolen.
http://www.youtube.com/watch?v=WW5BZP1VFhI
http://www.youtube.com/watch?v=WW5BZP1VFhI
-Miriam
Re: Miriams Nydelige
Herlig
Jeg skjønner godt at det er lett å bli fristet bort fra bøkene av en sånn.
dere er så søte, martin er så engasjert da:P hehehe... herlige rio, tror han blir glad for å få selskap gitt
Nei er ikke lett å lese med de to i hus :boing: Men det blir nok litt bedre for Rio og få en kompis til ja, Dixie vil ikke leke, han er stor og lat :nottelling:
-Miriam
komme å leke med dem i dag? de har tatt helt av
Må nesten legge ut bilder av de nydelige også da.

Dette er Rio. Han er sjefen i buret og er veldig kosete og leken. Rio veier 586 gram og er snart et år. Han skal brukes i avl neste år en gang. :cheesy:

Dette er Dixie Dean. Han er litt tjukk og det er fordi han er veeeldig glad i mat. Han veier nå 778 gram og er på slankekur :bleh: Dixie er 1 år og 8 mnd. På bildet har han tomatbart :nottelling:

Dette er Rio. Han er sjefen i buret og er veldig kosete og leken. Rio veier 586 gram og er snart et år. Han skal brukes i avl neste år en gang. :cheesy:

Dette er Dixie Dean. Han er litt tjukk og det er fordi han er veeeldig glad i mat. Han veier nå 778 gram og er på slankekur :bleh: Dixie er 1 år og 8 mnd. På bildet har han tomatbart :nottelling:
-Miriam
søte gutta. lyst å ta dem med i dag? se om det går bra å la dem hilse på?
Jeg tror vi skal vente litt med det, for Dixie er på krigsstien igjen. :furious: Han ble jo helt fin, men så ble han skremt for et par dager siden og da har han begynt å bite igjen. Så nå må jeg gjøre alt om igjen :sorry:
-Miriam
huff... stakkars liten. sårbar gutt det der
Ja han tåler desverre veldig lite. Men han er kjempe fin og god :cheerful: Bare trenger litt "special care".
-Miriam