mulig uønsket parringc hjelp!

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by utmeldt »

Skal virkelig prøve å få lånt pengene.
når lønna kommer vet jeg at jeg vil ha nok penger om noe skulle skje med dem eller mor, har bare vert endel ekstra utgifter denne mnd som møbler og dobbel husleie pga flyttinga. men jeg ønsker jo ikke å få noe rottebarn så skal absolutt prøve skikkeli hardt på å få satt den angresprøyta på Tula!

Håper dr.dyr er villig!

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by Tonje Lenore »

Du får ha lykke til og oppdatere oss hvordan ting går! :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by utmeldt »

Okei da har jeg diskutert med begge vet.senter her i Tromsø og ingen ville gi Tula sprøyta... Har heller ikke fått lånt meg noe penger så det ser mørkt ut.
skal ringe og krangle mer i morgen kansje jeg får pratet med noen andre...
synes det er dårlig jeg! Jeg sa at jeg var villig til å betale hva som helst men begge de jeg pratet med mente at de ikke hadde noe slikt for rotter og at det var liten vits uansett om de hadde hatt det fordi jeg ikke viste helt sikkert at hun var gravid.
hun ene mente også at siden Darwin er så gammel så ville det ikke bli noen unger...

Uansett så skal jeg ringe tilbake i morgen å be om å få snakke med noen andre!

:sadpace:


Tula har foresten holdt seg stabilt på 400g.

utmeldt

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by utmeldt »

Tonje Lenore wrote:Du får ha lykke til og oppdatere oss hvordan ting går! :cheerful:
Tusen takk! Jeg og Tula trenger nok alle de lykkeønskninger vi kan få.
synes det er skikkeli skummelt dette :trist:

utmeldt

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by utmeldt »

Etter å ha forsøkt fortvilet å få angre-sprøta til Tula har jeg nå innsett at jeg faktisk kansje får rotteunger i hus... :oops:

jeg ble meget skuffet over at jeg ikke møtte noe sæli forståelse av dyrlegen for min angst og bekymring for at Tula kansje skulle være drektig.
virket som om at de regnet med at slikt som det skjedde og ønsket meg lykke til..

nå skal Tula ha gått gravid i ca 10 dager og jeg ser ingen endring på henne... Har veid henne hver dag og hun ligger stabilt på 400g. Nå er kjøkkenvekta mi elendig da så blir å kjøpe en ny så snart som mulig slik at jeg kan være mer sikker ... Tenker en med to desimaler vil være fin.

Får internett i morgen forhåpentligbis, har vært mye kluss med å få linja ned hit men nå håper jeg det blir fiksa! Da kan jeg få lest mer om hvordan gjøre det best mulig for Tula og hennes små om vi skulle være så uheldige.

Håper virkelig det bare er falsk alarm! Synes man burde kunne ting mye medre for et slikt ansvar jeg nå kansje får...

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by Matmor »

Hvis vekten hennes har ligget stabilt i 10 dager er det ikke særlig sannsynlig at hun er drektig :cheerful:

utmeldt

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by utmeldt »

Matmor wrote:Hvis vekten hennes har ligget stabilt i 10 dager er det ikke særlig sannsynlig at hun er drektig :cheerful:

åååh så godt å høre!!! :grin:
jeg var absolutt ikke klar for å få rotteunger i hus!

utmeldt

Re: mulig uønsket parringc hjelp!

Post by utmeldt »

Da har det gått 12 dager og ingen forskjell på Tula ser jeg...
Håper vi slapp med skrekken!

Post Reply