NY hemmelig venn

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: NY hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Prøv å ring posten å hør om hva som har skjedd, for de må jo ha sendt den til henne eller wollf, enten eller hvis ikke er det noe som ikke stemmer :hmmm:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: NY hemmelig venn

Post by utmeldt »

Jeg har ringt dem men de kan ikke finne den da det ikke er sporing på pakken sier de :sadpace: De ba meg smøre meg med tolmodighet og bare vente, om den ikke kom fram iløpet av to uker til så måtte jeg bare anse den som forsvunnet :trist:

De er ekstremt dårlig på service iallefall!!! skikkeli sur megge i telefonen som virkelig ikke virket noe særlig lei seg for at de har ødelagt for meg :trett:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: NY hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Så teit :suspicious:

syns uansett det er rart at pakken skal ha forsvunnet da det til og med sto avsender på den :hæ:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: NY hemmelig venn

Post by utmeldt »

Ja det synes jeg også er rart!! :oops:
Skjønner ikke hva som kan ha skjedd, sendte den jo i god tid før fristen!
Og jeg som hadde sydd så stilige hengekøyer med piratmønster på :grine:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: NY hemmelig venn

Post by wollf »

rart at de roter bort 2 av 10 pakker?
har du ringt dem? kan jo hende det tar tid om de må sende den i retur. kanskje den er på vei hit? :twistedevil:

utmeldt

Re: NY hemmelig venn

Post by utmeldt »

wollf wrote:rart at de roter bort 2 av 10 pakker?
har du ringt dem? kan jo hende det tar tid om de må sende den i retur. kanskje den er på vei hit? :twistedevil:
Jeg synes også at det er utrolig sløvt gjort av dem :suspicious:
Har ringt å snakket med ei dame på posten som mente jeg måtte bare være tolmodig og siden det ikke var sporing på pakken så kunne de ikke finne den :oops:

Kansje den er påvei til deg ja, håper på det!

Om ikke så får jeg rett og slett bare lage en ny :trett:

anni

Re: NY hemmelig venn

Post by anni »

Kjedelig hvist den har forsvunnet. :sjokkert:
Sist jeg sendte pakke tok det en evighet før den kom fram, det var vel du som fikk den Anniken, om ikke jeg husker feil.
Denne gangen når jeg skulle sende pakke spurte jeg hun på Postkontoret om hvor stor sjanse det var for at pakker forsvant, hun sa at det var uhyre sjeldent at det skjedde med tanke på alle pakker som var i omløp.
Jeg vuderte å sende siste pakken med sporing men ombestemte meg etter jeg hørte hva hun på postkontoret sa.

utmeldt

Re: NY hemmelig venn

Post by utmeldt »

anni wrote:Kjedelig hvist den har forsvunnet. :sjokkert:
Sist jeg sendte pakke tok det en evighet før den kom fram, det var vel du som fikk den Anniken, om ikke jeg husker feil.
Denne gangen når jeg skulle sende pakke spurte jeg hun på Postkontoret om hvor stor sjanse det var for at pakker forsvant, hun sa at det var uhyre sjeldent at det skjedde med tanke på alle pakker som var i omløp.
Jeg vuderte å sende siste pakken med sporing men ombestemte meg etter jeg hørte hva hun på postkontoret sa.
Stemmer det, Anni :wink:
Jeg tok også sjansen på å sende uten sporing siden det gikk så fint å få sendt sist gang :trist: det skulle jeg aldri ha gjort!!! :sorry:

Håper dama på postkontoret ditt har rett og at den er der ute å svirrer et sted...

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: NY hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Vi krysser fingra for at den dukker opp! :cheerful:
Seinere enn aldri :nottelling:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: NY hemmelig venn

Post by wollf »

håper det tar langt tid så den blir glemmt så jeg kan kose meg med den
*gnikke seg i hendene*

Szelidpatkany
Gnager på ledninger
Posts: 108
Joined: 06 Nov 2010, 21:10

Re: NY hemmelig venn

Post by Szelidpatkany »

wollf wrote:håper det tar langt tid så den blir glemmt så jeg kan kose meg med den
*gnikke seg i hendene*
:lolear: :lolface:

utmeldt

Re: NY hemmelig venn

Post by utmeldt »

wollf wrote:håper det tar langt tid så den blir glemmt så jeg kan kose meg med den
*gnikke seg i hendene*
HAHA! :rofl:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: NY hemmelig venn

Post by sanca »

Dette er bare så sprøtt, de kan jo ikke påstå at det er uhyre sjelden når vi opplever det med to pakker i løpet av våre to gaverunder (Toras i forrige) :suspicious: Pakka til Uceninde brukte 10 dager fra meg til henne, det er jo bare noen få mil, og til den prisen hadde det nesten vært billigere for meg å kjøre med bil og putte i postkassa hennes :sjokkert:

Krysser alt jeg har for at den kommer fram, Anniken! (og da mener jeg ikke til wollf :rofl: )
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: NY hemmelig venn

Post by Niana »

Veeeldig sent ute, men jeg tenkte at jeg skulle legge ut bilde av hva jeg fikk av Sanca ^^

Hengekøye med kroker, snacks, et stilig hjemmelaget tau og en ball de kan leke med :grin:
Image

Hamburger til rottene, og hamburger til menneskene :nottelling:
Image

Nærbilde av verdens deiligste hengekøye :lovey: Den er såååå myk.
Image

Hengekøya på plass i buret. Den blit flittgbrukt av alle rottene på tur. Som regel to inni og en på toppen :cheerful:
Image
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: NY hemmelig venn

Post by wollf »

den siste har ikke kommet frem enda?

Post Reply