I går var Tula med på å angripe men idag var hun opptatt med en godbit , heldigvis!
Det som skjedde i går var at jeg skulle gi dem et youghurtdrops hver.
Jeg hadde helt rene hender og skulle la de lukte litt på den hånda jeg ikke holdt dropsa i før de fikk (noe som er vanlig praksis her) Dette resulterer i at Tula biter meg kjempehardt så jeg begynner å blø, uten provokasjon!!!
Så kommer da darla settende i en enorm fart og kaster seg på SAMMME FINGEREN!! Det hele endte i at jeg fikk to dype bittsår i pekefinger

I dag skulle de få erteflak, igjen var jeg helt ren på henda, og hadde flakene i en skål forran meg på gulvet. Jeg åpner lukene på RS buret og gir Tula og Muffin et flak hver da de var først til luka, de går å setter seg å spiser. Så stiller darla seg med rompa litt pressa mot gitteret i det bakerste venstre gjørnet av buret, jeg spør henne med rolig stemme hva hun driver med og legger hånda ned i buret et godt stykke unna henne. Plutselig tilter hun og hopper opp på handa mi mens hun hveser og tar tak og biter så blodet pipler!! hun ville ikke slippe heller så jeg begynte å gråte å sambo kommer settende for å få henne av, vi tar tak i henne og da husker hun heldigvis at det er kjempeskummelt å bli løftet så hun slipper og løper inn i ei eske !
Jeg er nå så inmari lei av å bli bitt, for disse jentene har kløpet helt siden jeg fikk dem! Og om det nå eskalerer til skikkelig biting så kommer jeg til å bli redd dyra mine

Tula fikk jeg i august og Darla (+Muffin) i oktober og jeg har hver dag jobbet intensivt med å få dem tamere og tryggere. Brukt gensertrikset, hatt dem sammen med meg i soffan og vist bare vennlighet!!! Den eneste som har hatt fremgang er muffin!
Darla skriker forferdelig høyt og skingrende når hun skal løftes, og hun er enda kjemperedd for oss

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer, for daglig klyping siden august fra Tula og daglig klyping fra Darla siden oktober har gjort meg så utrolig lei meg og frustrert!De har ingen grunn til å være slik, de har bare møtt vennlighet og forståelse fra oss og de har det kjempebra!! De har fått et hav av sjanser men nå er jeg virkelig lei av at kjærledyra mine biter meg!

Darla er 1,5 år og Tula nærmer seg 2 år. De er alle sammen friske, ingen sykdom eller plager!
Noen tips til hva jeg skal/burde gjøre ?