ungene fra galleriet

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: ungene fra galleriet

Post by Marit Fosen »

anni wrote:Skjønner ikke hvorfor Galleriet driver å tar inn altfor små rottebebyer. :gasp:
Men veldig flott at dere gir de et godt hjem. :lovey:
Nei, det kan du si! De vet faktisk bedre. Det kan være at produsent (oppdretter) truer med avliving eller slangemat.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

anni

Re: ungene fra galleriet

Post by anni »

Marit Fosen wrote:
anni wrote:Skjønner ikke hvorfor Galleriet driver å tar inn altfor små rottebebyer. :gasp:
Men veldig flott at dere gir de et godt hjem. :lovey:
Nei, det kan du si! De vet faktisk bedre. Det kan være at produsent (oppdretter) truer med avliving eller slangemat.
I hvertfall veldig fint at de kommmer til gode hjem.
Nakengutten kunne ikke fått et bedre hjem.
Lykke til med han.
:cheer:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: ungene fra galleriet

Post by wollf »

Det er for at eier er kompis av han som leverer og de er tidligere partnere da de drev butikk sammen før. Hun som var ansatt var helt fortvilet, men det å gå opp i mot sin egen sjef er ikke bare bare og man risikerer å miste jobben sin

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: ungene fra galleriet

Post by wollf »

Og la oss ikke spekulere i det for teoriene blir ofte så langt fra den egentlige sannhet. Mattilsynet skal få ta dette, og jeg gir meg ikke på det. Lager om så en sak i media om det er det som skal til. Nå er jeg lei.

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: ungene fra galleriet

Post by WillyWonka »

wollf wrote:Og la oss ikke spekulere i det for teoriene blir ofte så langt fra den egentlige sannhet. Mattilsynet skal få ta dette, og jeg gir meg ikke på det. Lager om så en sak i media om det er det som skal til. Nå er jeg lei.
:thu:
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: ungene fra galleriet

Post by Marit Fosen »

De skal jammen ha veldig gode grunner for å ta inn 3 uker gamle unger. Innehaver vet, produsent vet garantert hva som er leveringsalder på rotter.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: ungene fra galleriet

Post by wollf »

Hadde de hatt en god grunn ville jeg ikke tatt det så alvorlig, og da eier driter i første advarsel og overkjører de ansattes råd om å ikke ta inn men gjør det bak ryggen dems i steden så ikke bare bør mattilsynet ta dette de skal

anni

Re: ungene fra galleriet

Post by anni »

wollf wrote:Og la oss ikke spekulere i det for teoriene blir ofte så langt fra den egentlige sannhet. Mattilsynet skal få ta dette, og jeg gir meg ikke på det. Lager om så en sak i media om det er det som skal til. Nå er jeg lei.
Flott at du tar tak i det. :jepp:

Post Reply